rampejenta - ny spire Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 var hos legen som tok gu og masse blodprøver, siden jeg ikke finner el. livmora var passe stor og helt normal. blodprøvene viste at stoffskifte og hormoner var helt ok.. så no har legen in sendt meg videre til undersøkelse på gynekologen på sykehuset.. hva skjer der da?? vet at samboeren må vere med å gi sæd prøve.. og så regner jeg med at dem tar ul??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 de tar innvendig UL på deg ja. Så tar de blodprøver der ogs( mest sannsynlig). De kommer til å se på eggstokkene dine osv.... Dersom du ikke har EL så får du nok pergotime etter hvert. mannen din skal ta sædprøve ja
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 De sjekker eggstokker/eggledere... innvendig UL av blære, livmor... Dette er hva de gjorde med meg vertfall... Sambo leverte inn prøver, venter fortsatt på "et av svarene på sædprøve" har fått vite at mengde og bevegelighet er ok... så venter på svar om utseende er bra... Jeg skal inn å sjekke om egglederne er tette... etter alle svar er kommet skal vi til samtale med "vår" gyn for å se videre hva vi skal gjøre.
rampejenta - ny spire Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 takk for svar:) samboeren gruer seg veldig for å gi prøve.. kan man gjøre "det" hjemme?? bare å vente i spenning på å få brev fra sykehuset..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Det spørs hvor nært dere er sykehuset... det skal ikke gå mer enn en time fra den er kommet ut til den blir innlevert.. Min sambo har grudd seg og "nektet" dette 7-8 mnd ca, men til slutt innså han at det var, og vi bor ikke nært et sykehus. Han måtte "gjøre det" på et toalett på sykehuset (de hadde ikke annet og tilby)... det er for dårlig, men han kommer til å føle seg mye mer lettet etterpå... Tror neppe det er noen som "gleder" seg til dette... men som sagt... Det er ikke lett for noen mannfolk detta tror jeg...
rampejenta - ny spire Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 nei og han er livredd for å treffe noen som han kjenner der som liksom skal le av han fordi han leverer sæd prøve.. men vi bor bare ti minutter å kjøre fra sykehuset så han kan kanskje fikse det hjemme da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå