Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Har ei veldig god venninne som stadig antyder at hun liker mannen min! Hun kommer med mange kommentarer, som "jeg og xx har veldig god kjemi, nesten bedre enn jeg og .......(meg)" . Sies i spøk, men føler det ligger noe alvor under. Kjekt hun synes om ham, men innenfor rimelighetens grenser mener jeg da. Også sånn som " xx ser jo himmelsk ut i forhold til xx(eksen hennes, og familien hans)". Maaange sånne småting. På lørdag hadde hun og mannen vært på fest, og hun ringte meg i 10-tida. Jeg fikk ikke svart henne, men dagen etter ser mannen min at han har fått ei melding i løpet av natta. "Hei (blunkefjes) Er du våken?" Stusset litt over det, men smilte jo bare av det. Snakket tilfeldig med henne idag, og nevnte at vi hadde fått telefon og melding. "Går ut fra at det ble høy partyføring utpå kvelden?" sa jeg. Neeeei, hadde ikke det. Hun kunne imidlertid ikke huske å ha sendt melding til xx...."Må sjekke loggen", sier hun da og virker litt brydd. Synes dette blir litt teit nå jeg, men er litt redd for å virke dum hvis jeg konfronterer henne med det. Hva ville dere gjort?
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hun høres ganske tåpelig ut, spør du meg. Selv om hun ikke mener noe med det, er kommentarene slett og slett upassende. Og husk, det er mange "veldig gode venninner" der ute som har gikk blanke faen i vennskapet når et lekkert mannebein har kommet i synsfeltet deres. Har heldigvis ikke opplevd det sjøl, men jeg ville definitely fulgt med venninneskaberakket. :-)
Diva Muffin Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Kanskje hun bare vil ha bekreftelse. Jeg ville ventet til jeg fikk noe "ordentlig" å ta henne for, heldigvis skjønner hun hva hun styrer med før den tid.
-Hengebuksvinet- Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 han har jo tross alt ikke gjort noe galt... (Ikke at du gjør det, altså, men det blir jo lett sånn). Stoler du på mannen din, er det jo bare å le av det. Men hadde vel uansett kommentert at dette ikke er normal veninneoppførsel, overfor henne. Og så kan dere jo kjøre litt felles front mot henne, bare for å markere at dere ikke er interessert i sånt tull ;-) Flott at du har en sånn stilig mann da!!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Takk for det:-) Joda, jeg stoler absolutt på mannen min. Han har ikke gjort noe for å oppmuntre henne. Og jeg har ikke hatt noen betenkeligheter om henne heller tidligere. Men jeg synes stadig hun kommer med en eller annen kommentar. Og det kunne rett og slett ikke ramlet meg inn å si sånt om mannen hennes. Hadde blitt helt unaturlig! Begynte liksom bare å legge mer og mer merke til det. Får vente til jeg kan "ta" henne på noe konkret ja..... Hun er veldig glad i bekreftelse, nesten så det blir litt flaut når vi har vært ute......:-/ Men alle trenger vel det iblant. Hun får bare ligge unna venninnenes menn. Hun burde ha mer enn nok med sin:-)
Edel Gran Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Jeg opplevde en periode at en av mine venninner la an på meg. Mannen min syntes det hele var hysterisk morsomt (et syn jeg ikke helt delte...) Kanskje du kan innta samme holding til situasjonen som mannen min? (Venninna mi innså etterhvert at jeg ikke kom til å skifte lag...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå