chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Samme hver mnd... skal aldri teste før ikm... hehe, bestillte akkurat tester fra billigetester.no.. Håper det tar 5-6 dager å levere denne gangen også.. hehe=) Har ikke IKM før neste fredag=)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 hehe kjenner til det der ja
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 hehe, hos meg varierer det veldig mye. dersom jeg føler jeg ikke har noen symptom så venter jeg til IKM, men dersosm jeg føler at alt tyder på at jeg er gravid(akkurat som sist gang), da tar jeg tester i det vide å breie. Men jeg er dum, jeg er jo nesten aldri gravid så jge kunne bare la vær
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Du er IKKE dum tryne...=) Vi lider nok storparten av alle her inne av samme syndromet=) Jeg har på en følelse at jeg er gravid da, har vel hatt den siden EL men ikke villet innrømme det...(om du skjønner) Så nå har jeg bestillt 5 billigstrips og to "kryss-tester" så håper jo de skal vare frem til IKM, har jo noen EL-tester igjen og da... hehe=)
løveprinsen <3 Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Den testemanien tar litt overhånd her i gården også ja. Skal prøve å ikke teste før IKM, men det greier jeg sikkert ikke. Har bare en test liggende, så jeg bør vel ikke teste før IKM. Har IKM 6. oktober og det er jo sinnsykt lenge til.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 Hehe, ja sant... det er jo en hel eeeeeevighet til.. Jeg kan ikke møte IKM uten tester.. hehe, må ha det bare MÅ HA DET!!
løveprinsen <3 Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Det blir nok sikkert så jeg må bestille flere og ja. Tipper jeg kommer til å svi av den jeg har tidlig neste uke. Helt sykt hvordan vi blir når IKM nærmer seg:-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2007 Hehe, ja det er ganske vanvittig å tenke på. Men det gir liksom en bekreftelse akkurat den dagen... selv om det er 6 dager igjen til IKM=) hehe Sykt men sant..
rampejenta - ny spire Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 ja jeg kaster vekk penger på tester hver mnd.. den dagen jeg har ikm tester jeg på morgen urin.. den er alltid negativ og mensen kommer i tre-fem tiden på ettermiddagen.. ganske teit ja.. hehe
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2007 Hehe.. jeg tester alltid før IKM for den dagen jeg skal ha mens er det alltid det første som hender når jeg står opp at mensen kommer... Så får jeg besøk av tanta rekker jeg ikke teste på IKM dag engang...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå