mai mammaen til to Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 ?? gleder meg til å bli mamma til to jeg.. brukte dere lang tid på å bli gravid med nr to eller?
LivetErEnLek Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Skal bli mamma til tre jeg da, har to fra før. Hun minste blir to i juli og jeg har termin rundt 20 mai med neste, så det blir nok bra. Ble gravid uten å egentlig ha planlagt det denne gangen, planen var å begynne å prøve til sommeren en gang. Men da skal vi istedet kose oss med en lillesøster eller lillebror :-))
-carina- Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jepp! Førstemann juli-06, termin januar-07... Gleder meg! ) Vi traff blink på første forsøk! )
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg fikk min første februar 2006 og venter min andre januar 2008... Gleder oss masse...
mizz25 Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Fikk en gutt august 06 å venta en til i januar 08 =)
*Magic* Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Gravid igjen. Litt tidligere enn planlagt, så da var det ikke mye prøving her;) Fint med 2 år imellom.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Er gravid men enda en prinsesse =0) termin om litt over 2 uker =0). Tulla var 7 måneder da vi ble gravide igjen, ikke planlagt men veldig velkommen =0) Så nei vi brukte ikke noe tid hi hi =0)
mai mammaen til to Skrevet 26. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2007 kjekt da.. ser det er mange som får svært tette barn... blir sikkert kjempe kjekt.. snuppa her blir akkurat to år... helt planlagt og spiren satt i 2 pp
Gjest Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Jeg har sept06 barn og venter neste mai 08
miracles Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 mars 06 her og får en liten søster eller bror i begynnelsen av april 08;o) GLEDER MEG!!!
Morcheeba Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Fikk ei lita jente i oktober 06 og venter en liten gutt nå i desember. Det var faktisk planlagt selv om ingen tror oss når vi sier det...
Beama Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Gleder meg også til å bli mamma til 2=) Har en jente født i feb.06 og venter en til i begynnelsen av Mars 08=) Med nr.2 testet jeg positivt 4 uker etter pilleslutt=)
petiteM's Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 Skulle ønske....fikk mai-06, men tok 15mnd før jeg fikk mensen tilbake, så nå er det bare til å prøve igjen:-)
mamma`n til Jonathan Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 Fikk en gutt i okt 05 og er på vei med nr 2 har termin i feb:) Var ikke planlagt,men vi gleder oss masse. Greit å få dem sånn passe tett:)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 27. september 2007 #15 Skrevet 27. september 2007 Ja, gravid!! Nr to satt kjapt=)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 27. september 2007 #16 Skrevet 27. september 2007 har en gutt født i desember 05, og venter en jente i februar 08. Godt planlagt, og vi hadde også en spontanabort i prøvetiden på denne, så totalt tok det 6 mnd før jenta satt Vil ikke kalle det lang tid, heldigvis Gleder meg veeeldig til å bli 2-barnsmamma )
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #17 Skrevet 28. september 2007 Har ei født fanuar 06 og venter nr to i mai08. har hatt en MA i mellomtiden, men det tok ikke lang tid fra vi bestemte oss til jeg ble gravid..ca 2pp.. Lykke til alle sammen! hilsen ei fra nord!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #18 Skrevet 28. september 2007 Jepp! Fikk førstemann i April 2006, og andremann skal melde sin ankomst i April 2007 =) Blir akkurat 2 år mellom dem. Og spiren satt på første forsøk!
Gjest Skrevet 28. september 2007 #19 Skrevet 28. september 2007 Jeg fikk min første i januar 2006 0g venter min andre i april 2008:) Gleder meg masse!!!
Stratos med 3 barn Skrevet 28. september 2007 #20 Skrevet 28. september 2007 Ble gravid når nr 1 var 5 mnd jeg så nei det gikk raskt gitt
mai mammaen til to Skrevet 29. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 29. september 2007 kjekt at det er mange som venter nr to da.. jeg føler meg utrolig priviligert som har vært så utrolig heldig begge gangene vi har planlagt å bli gravide. første gangen så sluttet jeg på pillen og 4 uker etterpå så testet jeg positivt.. denne gangen fikk jeg mensen en gang i mellom... så gikk fort denne gangen og... føler oss veldig heldige..iallefall når man hører om de som strever i åresvis med å bli gravid... jeg har fått termin foreløbig 3 dager før snuppa sin 2 årsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå