Gå til innhold

flere gravide her inne eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?? gleder meg til å bli mamma til to jeg..;)

 

brukte dere lang tid på å bli gravid med nr to eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal bli mamma til tre jeg da, har to fra før. Hun minste blir to i juli og jeg har termin rundt 20 mai med neste, så det blir nok bra. Ble gravid uten å egentlig ha planlagt det denne gangen, planen var å begynne å prøve til sommeren en gang. Men da skal vi istedet kose oss med en lillesøster eller lillebror :-))

Skrevet

Jepp!

Førstemann juli-06, termin januar-07...

Gleder meg! :o)

Vi traff blink på første forsøk! :o)

Skrevet

Jeg fikk min første februar 2006 og venter min andre januar 2008...

Gleder oss masse...

Skrevet

Fikk en gutt august 06 å venta en til i januar 08 =)

Skrevet

Gravid igjen. Litt tidligere enn planlagt, så da var det ikke mye prøving her;) Fint med 2 år imellom.

Skrevet

Er gravid men enda en prinsesse =0) termin om litt over 2 uker =0). Tulla var 7 måneder da vi ble gravide igjen, ikke planlagt men veldig velkommen =0) Så nei vi brukte ikke noe tid hi hi =0)

Skrevet

kjekt da..;) ser det er mange som får svært tette barn... blir sikkert kjempe kjekt.. snuppa her blir akkurat to år... helt planlagt og spiren satt i 2 pp

Skrevet

mars 06 her og får en liten søster eller bror i begynnelsen av april 08;o)

GLEDER MEG!!!

Skrevet

Fikk ei lita jente i oktober 06 og venter en liten gutt nå i desember. Det var faktisk planlagt selv om ingen tror oss når vi sier det...

Skrevet

Gleder meg også til å bli mamma til 2=)

Har en jente født i feb.06 og venter en til i begynnelsen av Mars 08=)

 

Med nr.2 testet jeg positivt 4 uker etter pilleslutt=)

Skrevet

Skulle ønske....fikk mai-06, men tok 15mnd før jeg fikk mensen tilbake, så nå er det bare til å prøve igjen:-)

Skrevet

Fikk en gutt i okt 05 og er på vei med nr 2 har termin i feb:) Var ikke planlagt,men vi gleder oss masse. Greit å få dem sånn passe tett:)

Skrevet

Ja, gravid!!

Nr to satt kjapt=)

Skrevet

har en gutt født i desember 05, og venter en jente i februar 08. Godt planlagt, og vi hadde også en spontanabort i prøvetiden på denne, så totalt tok det 6 mnd før jenta satt :) Vil ikke kalle det lang tid, heldigvis :) Gleder meg veeeldig til å bli 2-barnsmamma :))

Skrevet

Har ei født fanuar 06 og venter nr to i mai08. har hatt en MA i mellomtiden, men det tok ikke lang tid fra vi bestemte oss til jeg ble gravid..ca 2pp..

 

Lykke til alle sammen!

 

hilsen ei fra nord!

Skrevet

Jepp! Fikk førstemann i April 2006, og andremann skal melde sin ankomst i April 2007 =)

Blir akkurat 2 år mellom dem.

 

Og spiren satt på første forsøk! :)

Skrevet

Jeg fikk min første i januar 2006 0g venter min andre i april 2008:)

Gleder meg masse!!!

Skrevet

Ble gravid når nr 1 var 5 mnd jeg så nei det gikk raskt gitt :)

Skrevet

kjekt at det er mange som venter nr to da..;)

 

jeg føler meg utrolig priviligert som har vært så utrolig heldig begge gangene vi har planlagt å bli gravide. første gangen så sluttet jeg på pillen og 4 uker etterpå så testet jeg positivt.. denne gangen fikk jeg mensen en gang i mellom... så gikk fort denne gangen og... føler oss veldig heldige..iallefall når man hører om de som strever i åresvis med å bli gravid...

 

jeg har fått termin foreløbig 3 dager før snuppa sin 2 årsdag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...