Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Fordi man har faste jobber, biler, hus og råd til ting? Er man dermed bedre enn de som ikke har det samme?
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 absolutt ikke.. men er nok mange som tror det..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Nei enn er ikke bedre enn andre for det. Jeg tror ikke jeg er bedre fordi jeg har barn, snart heldt nytt hus, bil, fast jobb osv. Men jeg er stolt over at jeg har fått det for det hadde jeg aldri trodd da jeg var mindre, jeg levde som et mobbeoffer da jeg gikk på skolen og hadde dårlig selvbilde, hadde absolutt ikke tro på meg selv. Hadde en bestemor som så ned på meg fordi jeg var jente og kritiserte meg hele tiden. Jeg er stolt over meg selv fordi jeg har blitt den jeg er i dag.
Diva Muffin Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Klart man er. Man er da ressurssterk. Men status? Hvem vet. Jeg bruker ikke innhold i jobbkontrakt eller hvorvidt folk har råd til ting når jeg gjør meg opp en mening om dem. Når det er sagt, så vil jeg gjerne ha fast jobb og råd til finere ting. Hus har jeg og bil er et nederlag.
Stratos med 3 barn Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Det å jobbe eller utdanne seg mener nå jeg er det minste folk kan gjøre om man har helse til det! Men om den er fast eller vikariat eller strøjobb, er det samme bare man gjør en innsats for fellesskapet. Utover det er det det samme for meg hva folk eier og har!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Tja, spørs hvordan du mener. Jeg syns at de som har mulighet/ helse bør utdanne seg og forsørge seg selv. Virker som om mange mener at staten skal forsørge de... Forøvrig er jeg selv glad jeg har fast jobb, hus og bil, men ser ikke ned på de som ikke har det.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2007 Jeg er knall fornøyd og føler meg veldig heldig som har fått etablert meg så tidlig (er 23 år)! Tror jeg rett og slett har hatt flaks, hvertfall mtp jobb! Ikke alle nyutdanna hjelpepleiere som får fast jobb rett etter skolen i disse dager! Men jeg ser aldri ned på de som gjør sitt aller beste, og gjør det beste utfra sin situasjon selvom de ikke har det samme som meg!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2007 Og jeg FØLER meg heller ikke bedre enn andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå