doffine Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 fikk telefon fra en stolt "tante" nunne. Ninni ble mamma for en time siden.. Lille Mathias har kommet.. Det jeg vet av mål er at han var 2320(mener å huske det)... Grattis så mye med den nye verdens borgeren....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer så mye!!
Ioren Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg har ikke nummeret hennes, så hvis du snakker med henne må du gratulere henne masse fra meg!!! Den sniken! Hun hadde jo termin 10 dager etter meg hun Håper alt står bra til med dem begge =)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer Ninni!!! Det går bra med henne!! Hun ligger og ammer nå! Fødselen hadde gått fort!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Hehe...jeg skulle til å svare på denne tråden, men så måtte også jeg amme! Men her kommer det altså: Gratulerer så mye, Ninni!!! Blei bare 4 dager mellom ungene våre!:-)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Han kom vel en måned før tiden og veide 2340 og var 46 cm lang. Mamma'n så sprekere ut enn på mange måneder og var skikkelig pigg. Men det var jo ikke noe rart- jeg så nemlig OG FIKK HOLDE!!!! verdens nydeligste gutt... tenk, jenter- så skjønn- så perfekt og ferdig...enda såpass før termin... Gled dere!!
Mamma'n til Thias Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Tusen takk alle sammen! Er nå hjemme med verdens nydeligste gutt! "Lille larven aldri-mett" Han er herlig og perfekt og allerede høyt elsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå