JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg ser at lille har masse størknet ørevoks inne i øregangen, er det noe jeg kan gjøre med det? Jeg skal jo ikke pille inni der, men det ser nesten ut som om det er på grensa til å bli tett...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 man skal ikke pille inni der nei... men hmm, du kan jo ta en kjapp tur til helse søster. Hun fikser det sikkert på null komma niks.. Tvi tvi
babyandme Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Har lest at man kan bruke en lett fuktet klut og prøve å ta det man ser i øret.. men ikke q-tips.. Lykke til..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 det er for langt inn til at jeg får tak i det med klut, skal på hs i morgen, så jeg får høre med henne da:) takk for svar!
Lykkekløver Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Du får kjøpt baby q-tips på apoteket, de har sånn runde tupper, de er gode å renske ørene med synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå