Gå til innhold

Jeg sier bare.. WHAT?!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d er SYKT!!!

var faktisk ei herfra som ble gravid som 12 åring... fikk en gutt når hun akkurat var fylt 13... d er ungt, d ...

Skrevet

jaja jenter ikke si at eg er ung lengre (blir 16) hehehe

off nei var litt dårlig at hun røykte en 20 pakkning til dagen

Skrevet

det er så syyyyyyyykt !!

hva pokker feiler det foreldrene??!!

Skrevet

Er det mulig?! På fylla endatil! Ble helt sjokkert her jeg.....

Skrevet

Og moren er stolt av datteren sin.

Herregud..... Hun kan ikke være helt med her i verden hun heller.

Skrevet

Tragisk, spør du meg. Lurer på hvordan 12-åringen har tenkt å forsørge barnet sitt? med lommepenger fra mor og far ?

Skrevet

Herregud! Får helt vondt inni meg.

Blir ordenlig irritert over foreldre som lar barna røyke, drikke og ha sex i så ung alder. Og høres ut som seksualundervisningen ikke har fungert helt heller.

Ps. synes alltid sånne syke ting skjer i storbritania (nå kan det hende det er mange som blir provosert da men). Er det en stor andel "white-trash" der eller?

Skrevet

Håper det finnes et oppegående barnevern i Storbitannia?? Lurer på hva som hadde skjedd hvis dette "tilfellet av en 11-åring" (og moren hennes) var norsk.

Skrevet

Huff, og jeg som syntes jeg var alt for ung da jeg ble gravid som 17åring, men rakk å fylle 18 før hun kom... Herregud, stakkars barn!! Min eldste er nå 13, og kommer pent hjem senest kl 20.30 hver dag!! Skjønner ikke hvor foreldrene har vært (hadde aldri akseptert bruk av røyk og alkohol)

Skrevet

Det at det hele foregår i Storbritania overrasker meg overhodet ikke. De er jo langt fra flinke med barnoppdragelse.. ikke alle klart, men jeg tror at mange har sett programmer på vår norsk tv om verdens yngste foreldr, unger som drikker mest , osv.. det er jo verre enn USA..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...