*enfalmawen* Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hva lager dere til matpakke til ungene? Har en 2-åring som er begynt å barnehagen, og det blir lett kjedelig med brødskive hver dag. Har lyst til å være kreativ noen ganger, men vet ikke helt hva jeg kan bytte brødskiva ut med som er sunt og godt.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 polarbrød med godt pålegg og litt grønnsaker oppi:)
~sjiraff~ Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 har prøvd å gjøre matpakka til snippa litt spennende med jevne mellomrom, men hun er ikke så glad i alt det "rare" jeg finner på. Nå e favoritten polarbrød med vanlig pålegg, vanligvis følger det med en yoghurt eller drikke yoghurt også. Ellers hender det jeg sender med banan, druer, gulrøtter eller agurk.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 hva med å presse ut former med pepperkake former, hjerter og gjeitebukker:) har altid med en frukt eller grønnsak selv, og det er gutten min kjempe glad for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå