Albatross Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hei, lurte på når det er på tide å dra til sykehuset? Har til tider 3 min mellom hver ri, men så kan det drøye en stund...-og hver ri varierer i styrke og tid. Men begynner å bli ganske vonde nå og varer over 1 min.
Mammamia;-) Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Ville tenkt på å dra snart jeg, da. Du har vel ringt til sykehuset regner jeg med?
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Ring sykehuset ) Det hele kommer ann på "kvaliteten" på riene. Lykke til!
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Mamma sa til mæ at æ skulle vente til riene va så vonde at æ måtte ned i knestående, da va de på tide å dra=) Æ gjorde så, og da æ kom inn på sykehuset hadde æ 5 cm. Det hører med til historien at vi har kun 5 minutter kjøring til sykehuset!
Patetica fåkksi Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Min jordmor sa til meg: -Naar det er ca 4 min. mellom riene, men det maa ha holdt paa slik i en og en halv time / to timer. -Naar vannet gaar. -Hvis man blör. Saa; reis du..?! Eller ring dem hvertfall! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå