Gå til innhold

kan bare ikke tro dette her....


<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag tok jeg en cb test som ble veldig veldig svak... i dag når jeg kom fra jobb tok jeg en cb digetal og der lyste det gravid...

 

Vi som skulle begynne prøving fra Oktober...

 

Sender dere baby støv jenter*************************************************************************************************************************************************************

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye. Så heldig du er :) suger til meg en hel haug med babystøv.

Skrevet

Gratulerer så myyyye=)

Masse lykke til fremover med den lille=)

 

Suuuuger til meg masse babystøv=) (grådig) hehe

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!!!!!!!! :)

Babystøv tas i mot med stor takk;)

Skrevet

Takker for babystøvet, og sender lykkeønskninger tilbake

Skrevet

GRATULERER til deg!! Jeg testet også positivt i dag!!!! Så da slår jeg følge på 1.tri=)

 

 

Skrevet

Grtulerer så utrolig masse :) Kos deg med voksende mage! Takk for babystøv forresten :)

Skrevet

Tusen takk for alle lykke ønskningene:) Jeg ønsker dere lykke til også:)

Skrevet

gratulerer så masse :)

Skrevet

gratulerer... ja det er når du minst venter det at det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...