Gjest Skrevet 25. september 2007 #26 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer masse med gutten, Superglad! Og gratulerer til lille Isabell som har blitt storesøster;-) Nyt det:)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #28 Skrevet 25. september 2007 Gratulere så mye;) han er kjempe fin:)
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. september 2007 #31 Skrevet 25. september 2007 Gratulere med gutten!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #32 Skrevet 25. september 2007 Jeg vil også ha baby!!!!! *sukk* Gratulerer så mye :-) Hva skal ha hete?
Monajenten Skrevet 25. september 2007 #34 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer med gutten din SuperGlad!! Hihi, så han ventet faktisk en hel uke etter kampen:-p Håper alt står bra til med mor og barn:-D
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 25. september 2007 #35 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer masse... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå