Yara Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg skal kjøpe meg symaskin. Har sett på en janome jeg liker. Hvordan er janome? Er det et respektert merke slik som pfaff og husquerna? Håper noen kan hjelpe:)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Har janome og den er super! Mamma har husqarna og den er det bare kluss med!!
Diva Muffin Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Janome er bra! Hadde jeg hatt 40000 til overs hadde jeg kjøpt en Memory Craft 11000, selv om jeg neppe hadde brukt 5% av funksjonene en gang Det er lett å få tak i utstyr,og føttene er heller ikke spesielt dyre. Jeg betalte rundt 200 for en stoppefot her om dagen. Det er en grei pris sammenlignet med mange andre. Det er mange som forhandler og tar service på Janome, det er mange andre som har de og kan komme med råd hvis du plages.. Men de er ikke "arbeidsgamper" som syr gjennom stålplater (litt overdrevet, kanskje...) som Husqvarna og gamle Elna. Janome Easy Jeans er en utrolig populær maskin som mange er godt fornøyd med, men skulle jeg selv hatt en tror jeg at jeg ville gått for Memory Craft 6600 Pro. Den syr kjapt og har et genialt transporteringsystem.
Yara Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Takk takk:) Den jeg har titta på en den jubileum utgaven. Da får du visst mye for pengene sies det. Kunne dere tatt en titt og sagt deres mening? Her er den: http://sysiden.no/ Se på nettbutikk og jubileum 85. Får ikke til å linke direkte. Beklager:) Jeg skal ikke kjøpe pr nett, men butikk. Hun i butikken virket veldig god, og jeg tror jeg stoler på henne når hun sier dette er en flott maskin.
Diva Muffin Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Den er kjempefin! Jeg vet om flere som har den. Den skal være veldig enkel å sy,og så følger det med masse spennede stæsj Den skal visst også ta alle tykkelser på stoff, og det er jo flott hvis du reparerer klær og f.eks bytter glidelås i jeans. Sybordet som følger med er gull verdt hvis du quilter, et slikt savner jeg virkelig. Bokstavsystemet Janome bruker på føttene sine er helt genialt.
roxanne Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Jeg har Janome jeg også, det eneste jeg plages med er trådspenningen. At overtråden synes under eller at tråden ryker. Det synes jeg er irriterende.
Yara Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 Tusen takk for tips! Da kjøper jeg den i morgen:) Roxanne: Jeg skal nevne det du sa til selgeren, og høre hva hun har å si til det. Takk for tips!
roxanne Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Kan ikke du si til meg da hva selgeren sier? Lykke til med symaskinkjøp
Yara Skrevet 25. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2007 Jepp, skal forteller deg det. Jeg sytter opp denne samme tråden og skriver svar der i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå