Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Det ryktes meg her inne at du har hjemmeside med byggeprosjekt:) Lyst til å vise meg, jeg holder på å lage en selv med den vertikaldelte eneboligen vi holder på å bygge sammen med Libido- og familien :-) Lagde en tråd lengre ned her og fikk beskjed om å rope på deg ;-) Håper det er greit
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 hihi.. Ser nå at hun ikke er på nett, men jeg skal sende henne en link ;-)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Supert Ivrig, jeg?? Neida... :-) Thihi ;-)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Hei nå er jeg her;) Vært på jobben se;) Ja,vi har også bygget vertikaltdelt tomannsbolig sammen med ett vennepar. Det ligger bilder på hjemmesiden www.linnmathea.piczo.com Har du msn så legg meg til æ..kjempe spennende;)Må få høre mere om bygge planene deres;)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Å vi dytter å vi dytter,opp det går
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 26. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2007 Da er jeg her vettu Ja, dette er kjempespennende!! Skal inn å se på siden din nå Tusen takk for link! Ja, vi gleder oss masse alle sammen :-) Det er så artig når ting endelig har begynt å skje ;-)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 26. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2007 Dette var jo bare helt utrolig!! Hvor stort er det?? Og hvilken baderomsinnredning er det der?? Kjøkkenet var også helt nydelig!! Ikea, ikke sant?? Her er vår side: www.husbygging07-08.piczo.com
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 26. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 26. september 2007 å opp igjen :-)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 27. september 2007 #17 Skrevet 27. september 2007 Hei hei. Var noe galt med nettet her i går,så alt bare hang seg hele tiden:( Skal gå inn på siden din og se nå vi har 60kvm på grunnflaten så bo areal på 120kvm + loft.Vi har ikke skrå tak i annen etg. Ja kjøkkenet er ståt fra ikea.Kjempe fornøyd med det asså.baderomsinnredningen er jeg jammen ikke sikker på.men det kan jeg finne ut. Når regner dere og flytte inn da???Hvor i landet bor du??
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 27. september 2007 #18 Skrevet 27. september 2007 Oi så fin utsikt dere har;) Dette ser jo kjempe bra ut så langt.Skal følge dere videre. Er slitsomt med bygging,men veldig deilig når alt er ferdig.(hmmm her er det ennå litt småtteri igjen da) Vi har fått veranda og plen ute,skal ta bilder så du kan få se.Prøve og legge dem ut på hjemmesiden i kveld jeg. Har du vanlig hjemmeside å eller???Vil gjerne se;)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 27. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 27. september 2007 Vår halvdel skal være ferdig i siste halvdel av januar og Libido- sin halvdel er ferdig 1 mnd senere. Dette er på Frei i Møre og Romsdal :-) Gleder oss masse til å bli ferdig!! Er slitsomt å bo så trangt som vi gjør nå mens vi venter på hus.. Er litt større deres hus da iom at vi ikke har mer enn 102 kvm i boligareal. Men er stort nok for oss 3 ei god stund enda det. Vi har ikke vanlig hjemmeside nei, bare denne.. Utsikten der oppe er upåklagelig ;-) Oi, som jeg gleder meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå