Gå til innhold

Roper på Linn&Skrållan!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ryktes meg her inne at du har hjemmeside med byggeprosjekt:) Lyst til å vise meg, jeg holder på å lage en selv med den vertikaldelte eneboligen vi holder på å bygge sammen med Libido- og familien :-) Lagde en tråd lengre ned her og fikk beskjed om å rope på deg ;-) Håper det er greit :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi..

 

Ser nå at hun ikke er på nett, men jeg skal sende henne en link ;-)

Skrevet

Supert ;) Ivrig, jeg?? Neida... :-) Thihi ;-)

Skrevet

Hei nå er jeg her;)

 

Vært på jobben se;)

Ja,vi har også bygget vertikaltdelt tomannsbolig sammen med ett vennepar.

Det ligger bilder på hjemmesiden

 

www.linnmathea.piczo.com

 

Har du msn så legg meg til æ..kjempe spennende;)Må få høre mere om bygge planene deres;)

Skrevet

dytter så du ser

Skrevet

Opp igjen

Skrevet

opp det går

Skrevet

Å vi dytter å vi dytter,opp det går

Skrevet

Da er jeg her vettu :) Ja, dette er kjempespennende!! :) Skal inn å se på siden din nå ;) Tusen takk for link! Ja, vi gleder oss masse alle sammen :-) Det er så artig når ting endelig har begynt å skje ;-)

Skrevet

Dette var jo bare helt utrolig!! Hvor stort er det?? Og hvilken baderomsinnredning er det der?? Kjøkkenet var også helt nydelig!! Ikea, ikke sant?? Her er vår side: www.husbygging07-08.piczo.com

Skrevet

opp igjen ;-)

Skrevet

oooooopp igjen ;)

Skrevet

å opp igjen :-)

Skrevet

Hei hei.

Var noe galt med nettet her i går,så alt bare hang seg hele tiden:(

Skal gå inn på siden din og se nå;)

vi har 60kvm på grunnflaten så bo areal på 120kvm + loft.Vi har ikke skrå tak i annen etg.

Ja kjøkkenet er ståt fra ikea.Kjempe fornøyd med det asså.baderomsinnredningen er jeg jammen ikke sikker på.men det kan jeg finne ut.

Når regner dere og flytte inn da???Hvor i landet bor du??

Skrevet

Oi så fin utsikt dere har;)

Dette ser jo kjempe bra ut så langt.Skal følge dere videre.

Er slitsomt med bygging,men veldig deilig når alt er ferdig.(hmmm her er det ennå litt småtteri igjen da)

Vi har fått veranda og plen ute,skal ta bilder så du kan få se.Prøve og legge dem ut på hjemmesiden i kveld jeg.

Har du vanlig hjemmeside å eller???Vil gjerne se;)

Skrevet

Vår halvdel skal være ferdig i siste halvdel av januar og Libido- sin halvdel er ferdig 1 mnd senere. Dette er på Frei i Møre og Romsdal :-) Gleder oss masse til å bli ferdig!! Er slitsomt å bo så trangt som vi gjør nå mens vi venter på hus.. Er litt større deres hus da iom at vi ikke har mer enn 102 kvm i boligareal. Men er stort nok for oss 3 ei god stund enda det. Vi har ikke vanlig hjemmeside nei, bare denne..

Utsikten der oppe er upåklagelig ;-) Oi, som jeg gleder meg :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...