Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hei. Jeg lurer på hvor mange minutt mellom hver ri det bør være, før en drar til sykehuset?
kokkelimonke Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Heisann! De fleste sykehus ser at du kommer inn når det er ca 5 min mellom hver rie. Men du må gjerne ringe dem før det for å høre. Også er det jo ganske relevant hvor langt unna sykehuset du bor! Synes du skal ringe føden og forhøre deg, høre hva dem mener, best det :-) Masse lykke til!
M@mm@ Mi@ Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg fikk beskjed om å dra når det var 2 min mellom riene. Er 30 min til sykehuset..var førstegangs!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 2 min mellom riene? hva i all verden??? Syns det hørtes utrolig kort ut jeg!
Pimienta Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 2 min må da være i korteste laget, det kan fort bli en VELDIG ubehagelig kjøretur... Men kommer an på hvor langt det er til sykehuset ja. Kommer man inn med 5 min mellom riene, har kort vei til sykehuset og de i tillegg har det travelt med masse fødende akurat den kvelden (!) så får man gjerne beskjed om å dra hjem igjen. Det skjedde med meg, jordmor ville ikke undersøke meg pga infeksjonsfaren da vannet hadde gått tidligere på dagen. Jeg nektet å dra hjem og 3-4 timer etter var fødselen over. Så "magefølelse" viste seg å være en god indikator i mitt tilfelle...
M@mm@ Mi@ Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Det syns vi og!! Ringte når det var 2-3 min mellom, og da torte ikke vi være hjemme lenger! Gikk veldig bra da, men trenger ikke gå så bra med andre førstegangs..
M@mm@ Mi@ Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Kjøreturen var veeeldig ubehagelig!! Ubehagelig å gå inn fra parkeringen også...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå