Gå til innhold

Når dra på sykehuset???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på hvor mange minutt mellom hver ri det bør være, før en drar til sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

De fleste sykehus ser at du kommer inn når det er ca 5 min mellom hver rie. Men du må gjerne ringe dem før det for å høre. Også er det jo ganske relevant hvor langt unna sykehuset du bor!

Synes du skal ringe føden og forhøre deg, høre hva dem mener, best det :-)

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å dra når det var 2 min mellom riene. Er 30 min til sykehuset..var førstegangs!

Skrevet

2 min mellom riene? hva i all verden???

Syns det hørtes utrolig kort ut jeg!

Skrevet

2 min må da være i korteste laget, det kan fort bli en VELDIG ubehagelig kjøretur...

Men kommer an på hvor langt det er til sykehuset ja. Kommer man inn med 5 min mellom riene, har kort vei til sykehuset og de i tillegg har det travelt med masse fødende akurat den kvelden (!) så får man gjerne beskjed om å dra hjem igjen. Det skjedde med meg, jordmor ville ikke undersøke meg pga infeksjonsfaren da vannet hadde gått tidligere på dagen. Jeg nektet å dra hjem og 3-4 timer etter var fødselen over. Så "magefølelse" viste seg å være en god indikator i mitt tilfelle...

Skrevet

Det syns vi og!! Ringte når det var 2-3 min mellom, og da torte ikke vi være hjemme lenger! Gikk veldig bra da, men trenger ikke gå så bra med andre førstegangs..

Skrevet

Kjøreturen var veeeldig ubehagelig!! Ubehagelig å gå inn fra parkeringen også...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...