Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg har ingen kynnere! er i uke 39 nå. Hadde masse kynnere tidlig i svangerskapet og frem til midten av august. nå har jeg det aldri lenger.. merkelig...
Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 25. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2007 Eller.. tror iallefall at jeg ikke har det.. litt vanskelig å kjenne forskjell på når tassen tar spenntak og strammer magen til det ytterste, og når det er kynner...
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg har ikke hatt kynnere med noen av mine jeg da..
Bdancer Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 har ikke hatt kynnere i det hele tatt jeg
Bdancer Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 eller... alle har det jo, men jeg har ikke kjent det
mizza med nr.2 på vei Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 jeg har aldri forstått hva kynnere er egentlig jeg...er det små sammentrekninger? Jeg tror ikke jeg har hatt det egentlig... Og er rier og veer det samme?? Føler meg litt teit nå...men men... hehe =)
Bdancer Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 ja rier og veer er det samme... og kynnere er sammentrekninger i livmoren...
gladogspent Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Jeg har også helt smertefrie kynnere. Merker det knapt i det hele tatt, kjenner bare at magen blir steinhard en gang i mellom. Vi er jo bare heldige som slipper smertene! Det er visst ganske vanlig det også, sa min jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå