Gå til innhold

Flere som IKKE har kynnere!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen kynnere! er i uke 39 nå. Hadde masse kynnere tidlig i svangerskapet og frem til midten av august. nå har jeg det aldri lenger.. merkelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller.. tror iallefall at jeg ikke har det.. litt vanskelig å kjenne forskjell på når tassen tar spenntak og strammer magen til det ytterste, og når det er kynner... :)

 

Skrevet

Jeg har ikke hatt kynnere med noen av mine jeg da..

Skrevet

eller... alle har det jo, men jeg har ikke kjent det

Skrevet

jeg har aldri forstått hva kynnere er egentlig jeg...er det små sammentrekninger? Jeg tror ikke jeg har hatt det egentlig... Og er rier og veer det samme?? Føler meg litt teit nå...men men... hehe =)

Skrevet

ja rier og veer er det samme... og kynnere er sammentrekninger i livmoren...

Skrevet

Jeg har også helt smertefrie kynnere. Merker det knapt i det hele tatt, kjenner bare at magen blir steinhard en gang i mellom. Vi er jo bare heldige som slipper smertene! Det er visst ganske vanlig det også, sa min jordmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...