2 Hærligheter! Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Så bare at det va sukker(?!) i biolaen..jeg tenkte den var supersunn..Hihi..Og junior elsker biolaen med jorbærsmak! det gjør mamman og da...;0)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Har nok gjort det selv. Alt me måte, er det ikke det man sier?
2 Hærligheter! Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Jo er det ikke det?;0) hihi,takk for svar uansett...godt å vite at man ikke er "alene" ;0P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Hehe, bare hyggelig! Daniel var 8mnd første gangen. Men får ikke mer nå for han tåler ikke dessverre. GAnske dumt, for det hadde vært et flott tilskudd i ellers vannrik dag for han å få det en gang eller to i uka.. Menmen, sånn er det bare!
roxanne Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Det er jo gode probiotika stoffer (melkesyrebakterier) i Biolaen som maven har godt av. Jeg har et lurt tips for å bli kvitt klumper i Biolaen (noe ungene mine ikke liker) Jeg bruker den el. melkeskummerstavmikseren (sånn ministavmikser med visp) Viola! Aldri mere klumper i biola!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå