Gå til innhold

Dere med ikm den 8. har dere fått el enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre igjen, var hos gyn. på torsdag og han sa det var en egg på vei, og at den skulle komme i helga.....åååh jeg har testet siden med ingen positiv el......HVA ER DET SOM SKJEEEEEEEEER?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i helga som var??

Håper dere har hatt sex uansett altså..=)

Det kan være at du rett og slett bare har testet for tidlig/sent til å få med stigningen av LH....

Skrevet

Jeg har ikm 8.okt hvis syklusen ikke klusser...

Ikke fått positiv el-test ennå. Har pleid å få det på dag 17 eller 18. Er på dag 18 idag.

Tom for tester nå, så da får det gå som det går :)

Skrevet

ja det er helgen som var jeg skulle ha hatt el, jeg har testet 2 ganger noe av dagene..nei jeg har ikke hatt noe sex siden jeg har vært opptatt med min lille søster som har født igår kveld. jeg har tid og krefter fra idag, men jeg vet ikke om det nytter å ha sex ikveld siden jeg har testet i morges og fått negativ :-( Turbotrollet kan ikke du kjøpe deg el-test for min skyld hehe

Skrevet

Jeg har ikm 9.okt. Har en syklus på 28 og testet med eggløsningtest på søndag, altså på dag 12 og den var positiv. Så rart at du ikke har fått noe utslag ennå på testene. Egget burde jo være på vei nå. Vet ikke hva som skjer dessverre...

Skrevet

det verste er at gynokologen kunne se at det var en egg på vei ut, og han beregnet at den skulle komme om par dager??????????????? har ikke råd til en time til

Skrevet

Du burde ihvertfall ha sex idag uansett hva testen sier. Taper jo ikke noe på det :) Kanskje det er noe galt med testen? Lykke til!

Skrevet

Hva slags type EL test har du brukt da solrik_26? Jeg fikk heller ikke pos el test forige pp, bare svake... Denne gangen har jeg brukt CB sin digitale, så jeg har sluppet å sett på strekene som ikke blir like sterke. Fikk pos. test på den digitale i går.

Det kan jo være at egget ditt bare har brukt litt legre tid på å slippe denne pp;) Håper til at dere har fått til å kose dere litt selv om du ikke har sett den pos. testen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...