Gå til innhold

Dere som har babyfeeder

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva putter dere oppi og hvordan vasker dere den?

Jeg har for det meste frukt oppi, banan, mangi epler etc men jeg synes de er vanskelig å få rene etterpå (nettposen altså) Har prøvd oppvaskmaskinen, kokt dem (etter først å ha skrubbet dem) men synes fortsatt at de ikke virker helt reine. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg putter oppi alt mulig; eple, pære, agurk, plomme, melon, mango..

Vasker de med Zalo medengang han er ferdig med den. Fargen går fint av da og de blir rene og pene. Tar de også i sterilisatoren etterpå, det er sikkert ikke nødvendig lenger, men..

Skrevet

Har de i oppvaskemaskinen ett par runder. Stikker dem nedpå noen tagger og neste runde vrenger jeg den. Etter vask skyller jeg dem i rent vann. Har bare harde frukter i den, banan er nesten umulig å få bort, da kaster jeg den etter bruk, så banan blir litt for dyrt i lengden.

Skrevet

Jeg har en litt annen type jeg har kjøpt fra utlandet, vet ikke de er lettere eller vanskeligere å få rene.. Men jeg vrenger de, skyller og plukker ut alle rester og putter de i oppvaskmaskinen. Når de kommer ut må jeg ofte plukke ut enda mer rester og skylle.. Men hun elsker den, så vi fortsetter å bruke den selv om den er litt teit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...