Gå til innhold

mamsemomsen <3 :-)

Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :-)

Begynte plutselig å tenke på om du har fått svar fra NAAF angående pampers og hvordan de kan ha merket sitt på dem i og med at de inneholder salve??

Har du fått svar eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sinnsykt dårlig at de ikke har svart! Da må jeg innrømme at jeg tenker med en gang at de har dårlig samvittighet jeg.. og at de derfor ikke vet hva de skal svare..

Skrevet

Jepp, er nøyaktig det jeg har tenkt også... Men får jeg ikke svar i løpet av i dag skal jeg jaggu sende purring, hehe..! :-D

Skrevet

Kanskje jeg også skal sende mail så får vi se om de svarer når flere spør om det samme.. Hehe

Skrevet

Da er den sendt så da får vi se :-)

Og jeg er ikke fremmed for å mase heller jeg.. hehe

Skrevet

Yes, så bra! Mafiaen slår til igjen, hehe..! :-D

Kanskje vi skulle sendt til Trygg Trafikk, NAF og sånn i samme slengen, haha..! :-D

Skrevet

Hehe :-) Klart det! Noe spesielt du vil ta opp? Bare kom med det så fronter jeg!

Selv om jeg skulle ønske det, så har jeg et utrolig dårlig håp om at det skal bli påbudt med bakovervendt stol frem til 4 års alder. Men kan da prøve, hehe :-)

Skrevet

Haha, jeg også! Får sikkert bare et svadasvar tilbake da "joda, det hadde vel vært det optimale, men det er vel ikke praktisk gjennomførbart, bla, bla, bla..." Sukk..! Lurer på hvordan de greide det i Sverige jeg, å få så mange til å sitte bakovervendt, der blir man jo nesten uglesett om man har unger under 4 fremovervendt..! Ikke at det er påbudt, men det er søren ikke langt unna..! Way to go, Sverige!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...