Gå til innhold

mye vann i kroppen!!!

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tips til hvordan jeg kan unngå å få mer vann i kroppen og kanskje redusere noe av det som allerede har kommet?(eller må jeg vente til etter fødselen=)?

Har fått så sinnsykt mye vann den siste uka, og fikk på siste kontroll 1 på ødem, men tipper det blir mer nå.

Føttene, legger og lår er som tømmerstokker! Og fingrerne som pølser... hehe.

au au au...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff..kjenner den følelsen,fikk ikke på meg sko engang!

jeg ringte til sykehuset for å høre å da fikk jeg beskjed om å komme ned med engang,de tok prøver av urin og målte blodtrykk,så viste det seg at vannet kom av svangerskapsforgiftning=( kan være falig,så sikkert lurt å høre med dem! spessielt hvis det har øket masse i den siste tiden.

Skrevet

skal på kontroll på torsdagen (termin datoen) så er jo bare 2 dager til... spekulerer på om jeg skal ta kontakt nå eller bare vente... hmmm.

Men kjenner ingen andre symptomer da som hodepine etc... Men vannet har kommet utrolig fort å ja... så blir litt usikker...

Skrevet

Vil ikke skremme deg selfølgelig=) var på kontroll samme uka som jeg fikk det,var visst akutt,som kom ganske fort! Hodepine og oppkast fikk jeg etter 2 dager på obsevasjon,og da fikk jeg beskjed om at de måtte ta henne med hastesnitt(i uke 30). ting kan skje fort,tro meg! er ikke falig å ta en telefon for å høre for sikkerhets skyld;) så slipper du å engste deg i 2 dager til.

Skrevet

skal jeg ringe føden da eller? Legen min har nemlig sluttet :( så vet liksom ikke helt hvor jeg ellers skal ringe! Jm er jo bare på dagtid...

Skrevet

ja,du kan ringe dit=) de vet vel mer om det enn noen andre på sykehuset!

Skrevet

supert:=)

Tror kanskje jeg skal ringe en tur dit bare for å høre liksom....

Tusen takk for svar;)

Skrevet

Oppdater oss, da.. *krysse fingrene for at alt er ok*

Skrevet

Ja,greit å være sikker! bare hyggelig,håper at er bra! Håper å høre fra deg om hvordan det går=)

Skrevet

da har jeg snakket med føden og hun sa at vi skulle se det an... Hvis jeg ble kvalm/uggen eller fikk hodepine/synsforstyrrelser så måtte jeg ringe med en gang.

Men hun sa at vann gjerne kunne komme ganske fort nå mot slutten... Jeg skulle bare ta det helt med ro så får vi se:)

Prøver iallefall å drikke masse vann, det skal visstnok være bra:=)

Skrevet

Godt å høre=) lykke til videre da!! får håpe den lille kommer snart;)

Skrevet

Dette opplevde jeg også...au au, ja...

Jeg fikk ikke gjort noe med det, men trøsta må være at alt jeg la på meg under svangerskapet var borte fire dager etter fødsel.

Vannet blir fort borte :o)

Skrevet

ja jeg håper det stemmer, at vannet forsvinner fort:) Det pumper liksom på i leggene/lårene liksom og i fingrene... Ubehagelig... Men har sikkert lagt på meg 2 kg på 1 uke, om ikke mer... Så ganske sjokkerende! *sukk sukk* jaja..:)

Og ja, jeg håper det snart er min tur til å føde:)) lille gutt nå må du snart komme ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...