ragens Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Har møtt en helt fantastisk mann,og jeg holder på å falle skikkelig for han nå...,men er redd han ikke er like begeistret som meg......... Er det noen som ser om det blir han og meg???? Min fødselsdato: 24.10.74 Hans : 04.01.75 Venter i spenning på å høre fra noen av dere!!! Klem fra
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Dette syns jeg er vanskelig å svare på. Du tar dine valg og han gjør sine valg. Jeg har ikke lyst til å påvirke deg i noen retning. Lykke til.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Etter jeg skrev innlegge over fikk jeg opp noe alikevel (selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt det) Det ser ut for meg som denne mannen er intresert i en kortvarig romanse. Han er litt for overfladisk for deg i lengden. Jeg ser en mann litt lengre inn fremtiden, jeg klarer ikke å se eksakt når du vil møte han. Jeg tror det kan skje innen neste år. Men han passer veldig bra til deg. Og jeg ser et varig forhold. Han er en familiemann. Dere får det fint sammen. Jeg har en følelse at han er snill og en kjernekar. Prøv å ikke la deg påvirke for mye av dette. Du styrer ditt eget liv. Lykke til!
ragens Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Noen flere som vil se på meg kanskje....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå