Gå til innhold

Ser denne vippestolen ok ut ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en liten stol.. Frøkna mi var for stor til å sitte i den når hun var 4 1/2 måned ca.

Jeg har ikke sånn stol, men min bror å de har til si frøken. Hun er 3 1/2 måned no, og de bruker den nesten ikke lenger.

Også bråker den litt mye, synest vi.

Men stolen er helt ok den, fruene likte å sitte i den, så lenge det varte.

Skrevet

Hm, 3,5 mnd er jo ikke lenge....

 

Har egentlig lyst på en baby bjørn, men har arvet denne - og den er som ny. Det er jo uansett ikke så mye vippestolen blir brukt, så det går vel bra.

Skrevet

vi hadde en nesten lik en,bare med musikk over.kjempe fornøyd.brukte den mye.kjempe grei å bruke når du skal dusje o.l.satt han bare utenfor dusjen så satt han å kosa seg med musikk og lys:)ei vennine av meg kjøpte den hun å.så kos deg med den du:)

Skrevet

Ok, det er bra. Det er masse instillinger, vibrering i setet, bobler og sisker som svømmer rundt, og man kan velge mellom musikk og sånn bølgeskvulp lyd.

 

Håper det blir bra :-)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...