Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=72001&e=detail&site=no&pid=33826&selcat=bgb
pinglo Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Det er en liten stol.. Frøkna mi var for stor til å sitte i den når hun var 4 1/2 måned ca. Jeg har ikke sånn stol, men min bror å de har til si frøken. Hun er 3 1/2 måned no, og de bruker den nesten ikke lenger. Også bråker den litt mye, synest vi. Men stolen er helt ok den, fruene likte å sitte i den, så lenge det varte.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Hm, 3,5 mnd er jo ikke lenge.... Har egentlig lyst på en baby bjørn, men har arvet denne - og den er som ny. Det er jo uansett ikke så mye vippestolen blir brukt, så det går vel bra.
klg,2 boys now:) Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 vi hadde en nesten lik en,bare med musikk over.kjempe fornøyd.brukte den mye.kjempe grei å bruke når du skal dusje o.l.satt han bare utenfor dusjen så satt han å kosa seg med musikk og lys:)ei vennine av meg kjøpte den hun å.så kos deg med den du:)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Ok, det er bra. Det er masse instillinger, vibrering i setet, bobler og sisker som svømmer rundt, og man kan velge mellom musikk og sånn bølgeskvulp lyd. Håper det blir bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå