Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Bare lurte på, til dere som trener og har sex med melk i puppene, hvordan går det?? Vi har ikke begynt å ha sex enda etter fødselen, men tror det begynner å bli på tide igjen... Men tenker at det kan bli litt rart med store melkepupper som kanskje til og med lekker litt... Samme med jogging, hvordan går det??
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Du kan nok regne med at det lekker en del til å begynne med ja, jeg lakk til 6 mnd. Bruk to treningsbehåer for støtte, det kan bli tungt og vondt ellers.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Må ha bh på under sex her i gården -med mindre lillegull nettopp har spist de tomme da.. Men med en gang etterpå må jeg skynde meg på med bh og ammeinnlegg for å unngå lekkasje.. Så sånn sett gleder jeg meg veldig til å slutte med amming -savner puppekos under sex.. Under trening er det bare å ha på skikkelig bh som det ble sagt her. Hjelper med god støtte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå