Globox Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Skal etter planen ha mens på søndag...Men så i går så fikk jeg så utrolig ømme pupper og har det enda, har det normalt aldri. Har en sønn og fikk også da ømme pupper, men husker ikke om det kom så tidlig da. Sambo og jeg har brukt prevansjon hele tiden, bortsett fra en gang for en uke siden, hoppet av i svingen da som det heter. Ergo så er dette ikke veldig godt planlagt hvis det skulle være noe nå, men er klar for å få hvis det skulle vise seg å være noe. Fornuften sier at det er best å vente med testinga til over helgen, men vanskeli å holde seg... Noen som har testet så tidli før? Synes jo det er tidli å få symptomer allerede nå..?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg anbefaler deg å vente til søndag. Og hvis han hoppet av i svingen er jo ikke sjansen for å være gravid særlig stor.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Selv om han hoppet av i svingen så er sjangsen rimelig stor for å bli gravid.. har han gode svømmere, du har EL og alt ligger til rette for det så kan du ha blitt det. En mann har somregel sæd avgang gjennom et samleie... slipper ut noen spermier selv om det ikke "går" inne i deg. Så at der kan ha kommet løs noen småtroll å startet svømmeturen er ikke usannsynlig. Men om du har IKM søndag så kan du.. legg merke til KAN teste tre dager før på en del tester... sikreste er jo å vente til etter IKM men det vet jeg er vanskelig=)
Globox Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Takk for svar (c: kan jo legge til at jeg ble veldig fort gravid med førstemann, hadde så vidt sagt ordet "barn" så var jeg gravid. Har vært gravid og mistet en gang etter den første, og da skjedde det samme. Kanskje vi bare passer ekstremt bra sammen (c: har en sykdom som gjør at jeg er mye sliten, orker derfor ikke sex veldig ofte, kan derfor beregne ganske nøyaktig når det må ha skjedd...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Aha.. ja=) Siden du er her inne på siden går jeg utifra du ønsker deg flere?=) hehe Håper isåfall at det klaffer for dere..=) Skulle ønske det hadde holde med at jeg sa orden barn=) Da hadde jeg hatt mange nå=)
Globox Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 He he ja vil ha flere (c. Om det var planlagt at det skulle skje nå er en annen sak, men men vi takker og bukker i så fall (c: Var en del her inne når jeg var gravid med nr 1, kjekt sted å få svar på spm, og nå passet det bra å stille ett (c:
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Hehe=) Ja får håpe det klaffet da=) Veldig greit her innpå, stiller mye spm selv=)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Heisann jeg har ikm 3 okt og testet positivt i går...så det er mulig at det viser. Men er sikrest å teste etter på for å slippe å bruke så mye peng på test.. Har også en del sympt, humørsvinger, ømme bryster, småkvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå