Den drygaste Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 jeg ser inne på dinbaby at det er så mange som kritiserer de som kjøper dyre klær til ungene sine. vel og bra med det men hvorfor rakke ned på de som liker å kjøpe dyre ting til ungene sine? jeg kjøper dyre ting når jeg ser meg råd til det. dessuten syns jeg at de dyre merkebutikkene selger mye gøyere og finere ting til barn enn de billige.
mamma.85 Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 blir man kritisert for det også? man må vel få lov til å kjøpe det som økonomien "tillater"
junea Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg kritiserer ingen. Folk må få kjøpe akkurat det de vil til ungene sine. Selv handler jeg nesten bare på Lindex, rimelig og fint tøy til babyen:)
mamma`n til nurk Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Om man kjøper dyre eller billige barneklær er vel opp til hver enkelt. Ser ingen grunn til å rakke ned på de som kjøper dyre klær til sine barn, selv om jeg kjøper mitt på H&M. Høres litt ut som sjalusi, spør du meg.....
Gjest Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Jeg bryr meg fint lite om klærne er dyre eller billige, så lenge de er praktiske og jeg synes de er fine. Allikevel, hvis to butikker selger et nesten identisk klesplagg, hvor det ene koster svin og det andre er relativt billig, så går jeg for det billige (jeg driter jo ikke penger heller). Men; hvis jeg ser et plagg til ungene som jeg synes er kjempefint, og det koster litt, så kjøper jeg det uten å ha dårlig samvittighet. Dessuten er det ikke sånn at billig alltid er dårlig og dyrt alltid er bra.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Kjøper litt over alt jeg... Babytøyet kjøpte jeg for det meste på H&M for jeg liker godt kvaliteten på klærne derifra. Nå som datteren min har blitt større, så handler jeg på alt fra H&M, Lindex, Cubus, Okaidi, Liten og Tøff, Exit osv.... Det blir på en måte enklere å kjøpe litt dyrere klær når barnet blir større, for da har hun de lenger enn tre mnd. Nå kan de passe i ca 1 år. Men å tro at det dyre er det med best kvalitet er ikke tilfelle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå