pandabjørn Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Oslogt. 15? Oslo Spiseriforrening jeg og sambo skal dit å spise til lørdag sammen med mine kusiner og venner av henne og har tenkt å overnatte på hotell fra lørdag til søndag, men vi er ikke kjent i Oslo så derfor spør jeg dere bim jenter
Kaosmamma' n Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hotell Opera eller Oslo Plaza er like i nærheten, kommer jo litt an på hvor mye dere har lyst til å betale. Men, vær klar over at det er mange litt "lugubre" hoteller i sentrum av Oslo. Disse koster mindre men er steder hvor det foregår forskjellig lysky virksomhet.
pandabjørn Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 i fjor lå vi på plaza og synes hotellet var kjempe fint..har ligget på hotell opera også for mange år siden og det var også fint.. det er bare snakk om en natt så jeg betaler gjerne 1500,- pr natt selv om det er stiv pris.. tror kanskje jeg satser på hotell opera skal ringe å høre hva prisen pr natt er.
CB-BabyBoy Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Om dere bor på Hotell Plaza så kan dere ta 19 trikken mot ekeberg og gå av på St Hallvards Plass - da er det bare å gå max 50 meter til restauranten. Om dere velger Hotel Opera, så er bussholdeplassen til buss nr 70 eller 74 tvers over gaten. Det er kun 1 holdeplass mellom - dere skal da av på Dyvekes Bro - da er det max 50 meter å gå tilbake. Restauranten ligger mer i gangavstand til Hotel Opera, men det er ikke så koselig i å gå med pynta klær langs med trafikkmaskinen da. Så trikk/buss eller taxi er like greitt. Håper dere får en kjempekoselig tur da!
pandabjørn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Takk for det CB-BabyBoy men tror vi dropper å ligge på hotell jeg har fått influena, så vi kjører frem og tilbake på kvelden, det samme skal mine kusiner også gjøre.. hadde vi skullet velge hotell så hadde det blitt Hotell Opera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå