Duo-yoghurt Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg har begynt utredning hos lege... Fikk prøvesvar i dag! Jeg har subklinisk hypothyreose... Dette kan gjøre det vanskelig å bli gravid!!!! TSH som er et styringshormon i hjernen (det styrer stoffskiftet bl.a) og når det er i ulaget, påvirkes alle cellene i kroppen.. Noe som vil gjøre det farlig for fosteret om jeg blir gravid nå...Fosteret vil få store skader hvis det lever opp, men mest sannsynlig ville det ha blitt en SA! Og det er ikke mer enn en pp siden jeg hadde en SA, og nå fikk jeg forklaringen på hvorfor det skjedde... Dette passet utrolig dårlig ettersom jeg har kjøpt pre~seed, masse tester og nytt termometer for å starte temping... Nå blir alt satt på hold til jeg har tatt nye prøver og startet med medisiner... Kjenner at jeg er litt lei meg og oppgitt nå...
Andrebolleiovnen Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Heisann! Trøster deg!! Håper alt ordner seg for deg! Jeg begynte utredning i dag jeg og. Men får ikke noe svar før nest uke på gu, blodprøver. Jeg er satt på vent for å få ultralyd gu, men ut fra den ultralyd gu jegm tok i fjor skulle det ikke være noe galt, så her krysses alt for at jeg ikke feiler noe særlig, men bare har egne startproblemer. Stoooort lykke til til oss begge:) Måtte vi snart bli gravide:)
Duo-yoghurt Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Tusen takk for trøst! Det varmer! Håper alle prøver er fine hos dere... krysser fingrene for at spiren snart sitter hos oss begge!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Neeeeei:´-( Så utrolig trist å høre! Sender deg en stoor trøsteklem! Skjønner veldig godt at du er lei deg og oppgitt nå. Håper det ikke tar lang tid før du får startet med medisiner og er i gang med prøvingen igjen. Da håper jeg at spira sitter med én gang, og at den blir der! Det er ihvertfall bra at du får hjelp slik at du får en frisk baby, men veldig frustrerende at prøvingen må settes på vent:( Masse lykke til!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 vil bare ønske deg lykke til videre med medisiner, nye prøver og prøvingen generelt... trøsteklem
Gjest Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 uff så utrolig trist å høre... jeg ønsker deg all lykke videre.. mange trøøøøøøøøøøøøøøøssssssssssttttttttttteeeeeeeeeee kleeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeerrrrrrrrrrrr fra meg......:)
Duo-yoghurt Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 Tusen takk alle sammen! Dette varmer virkelig!!! Jeg regner med at jeg reiser til legen i morgen og får tatt prøvene så fort så mulig! Da får jeg svar fortere også, og får begynt på medisiner! Jeg kommer nok til å henge på BliGravid fremdeles, vil jo gjerne se hvordan det går med dere videre! Jeg håper det ikke tar så lang tid før jeg er tilbake for fullt:) Men tusen takk for all støtte! *store klemmer til dere*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå