stratosen_er mamma_ Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Siden alle er så redde for å fortelle meg at de er gravide... selvfølgelig blir jeg lei meg...men blir nå nesten enda mer lei meg av å høre at folk gruer seg for å fortelle meg den gledelig nyheten at de er gravide... jaja..*snufs* som om jeg ikke har nok liksom..skjønner jo at det er kjipt og fortelle meg sånne ting men...hallo?
Maja-Kaja Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 de gjør det nok fordi de ikke vet hvordan du tar det når de er gravide, og du strever med å bli gravid selv. de vil vel ikke såre deg da. derfor gruer de seg til å si det til deg, siden de er glad i deg og ikke vil at du skal bli leideg når de blir gravid og ikke du. huff, kjip situasjon du er ii. får håpeat du snart kan fortelle dem at du er blitt gravid:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 jeg er ikke gravid!!! men alle rundt meg som blir det...forteller meg d ikke...eller gruer seg for å fortelle meg det.. har mista to ganger jeg da...i uke 14 og 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå