Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 det gjør vi aldri her..blir alltid fortere trøtt enn han
1stor1liten =) Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 vanligvis ja.. jeg må opp med snuppa og han må tidlig på jobb.. er vanligvis i køya 22-23.00. han sovner på sofaen til tider også,så da må jeg dra han opp i senga. i helger er han gjerne oppe lenger enn meg da. spørs om vi har planer med noen eller ikke
mammaen til nissejenta:o) Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 legger oss samtidih hver bidige dag faktisk koselig det ..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Jeg blir alltid trøtt lenge før ham, så her legger vi oss veldig sjeldent samtidig.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Er faktisk begynt med det nå etter vesla kom til verden =) Før la han seg alltid før meg, jeg er en såkalt natteravn og kunne sitte til alt mellom 1 og 3 på natta =) Nå tusler vi i seng sammen en gang mellom 22-22,30. Når vesla slutter med nattmåltid blir jeg vel natteravn igjenn, men må innrømme det er litt kos å gå sammen =)
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Vi gjør det som regel alltid. Noen ganger hender det at han sitter oppe litt lenger hvis han spiller WOW og jeg går og legger meg hvis jeg er veldig trøtt. Synes det er koselig å legge oss samtidig, jeg:)
Nickeguri Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Ikke så ofte. Jeg blir som regel trøttest først.
klg,2 boys now:) Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 veldig sjeldent.som regle jeg som legger meg først.
so føde klar for 2 gong:-) Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 ja som regel..men det hender han er lenger oppe en meg.
m-mamma Skrevet 25. september 2007 #14 Skrevet 25. september 2007 Ja, stort sett hver kveld. Hvis han vil gå opp og lese litt på senga, så følger alltid jeg med...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. september 2007 #15 Skrevet 25. september 2007 På ukedagene legger jeg meg alltid alene i tom seng.. I helgene legger jeg meg alltid først, da han fortsatt har natt-jobb-rytme..
Diva Muffin Skrevet 25. september 2007 #16 Skrevet 25. september 2007 Ja, stort sett. Men det hender jeg har noe så spennende å gjøre at jeg rangler litt, og lurer han til å tro jeg bare har vært på do når jeg kommer og legger meg halv to
suseduse Skrevet 25. september 2007 #17 Skrevet 25. september 2007 jupp, stort sett hver eneste dag koselig det, ligger å kose prater litt før vi sovner, beste stunden på døgnet
Gjest Skrevet 25. september 2007 #18 Skrevet 25. september 2007 Vi gjorde det alltid før, men nå som jeg er gravid er det mer vanlig at jeg og jr legger oss samtidig....Er så stuptrøtt at det ikke er noe problem å sovne kl sju om kvelden.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #19 Skrevet 25. september 2007 Nei, det er veeeeeeeldig sjeldent. Han er sånn som MÅ sove mens tv`n står på, så som regel sovner han på sofa`n. Fått litt dårlig uvaner etter at sønnen vår ble født....hehe.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. september 2007 #20 Skrevet 25. september 2007 Jeg legger meg som regel lenge før han nå, er stuptrøtt hver kveld. er gravid da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå