Gå til innhold

legger du og din samboer dere samtidig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanligvis ja.. jeg må opp med snuppa og han må tidlig på jobb.. er vanligvis i køya 22-23.00. han sovner på sofaen til tider også,så da må jeg dra han opp i senga. i helger er han gjerne oppe lenger enn meg da. spørs om vi har planer med noen eller ikke

Skrevet

legger oss samtidih hver bidige dag faktisk :) koselig det ..

Skrevet

jepp :o)

Skrevet

Jeg blir alltid trøtt lenge før ham, så her legger vi oss veldig sjeldent samtidig.

Skrevet

Er faktisk begynt med det nå etter vesla kom til verden =)

Før la han seg alltid før meg, jeg er en såkalt natteravn og kunne sitte til alt mellom 1 og 3 på natta =)

Nå tusler vi i seng sammen en gang mellom 22-22,30.

Når vesla slutter med nattmåltid blir jeg vel natteravn igjenn, men må innrømme det er litt kos å gå sammen =)

Skrevet

Vi gjør det som regel alltid. Noen ganger hender det at han sitter oppe litt lenger hvis han spiller WOW og jeg går og legger meg hvis jeg er veldig trøtt.

 

Synes det er koselig å legge oss samtidig, jeg:)

Skrevet

Ikke så ofte. Jeg blir som regel trøttest først.

Skrevet

veldig sjeldent.som regle jeg som legger meg først.

Skrevet

ja som regel..men det hender han er lenger oppe en meg.

Skrevet

Ja, stort sett hver kveld. Hvis han vil gå opp og lese litt på senga, så følger alltid jeg med...

Skrevet

På ukedagene legger jeg meg alltid alene i tom seng..

 

I helgene legger jeg meg alltid først, da han fortsatt har natt-jobb-rytme..

Skrevet

Ja, stort sett. Men det hender jeg har noe så spennende å gjøre at jeg rangler litt, og lurer han til å tro jeg bare har vært på do når jeg kommer og legger meg halv to ;)

Skrevet

jupp, stort sett hver eneste dag :)

koselig det, ligger å kose prater litt før vi sovner, beste stunden på døgnet :)

Skrevet

Vi gjorde det alltid før, men nå som jeg er gravid er det mer vanlig at jeg og jr legger oss samtidig....Er så stuptrøtt at det ikke er noe problem å sovne kl sju om kvelden.

Skrevet

Nei, det er veeeeeeeldig sjeldent. Han er sånn som MÅ sove mens tv`n står på, så som regel sovner han på sofa`n. Fått litt dårlig uvaner etter at sønnen vår ble født....hehe.

Skrevet

Jeg legger meg som regel lenge før han nå, er stuptrøtt hver kveld. er gravid da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...