Gemini7 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 He- der fant jeg ihvertfall en m termin på samme tid som meg, nemlig 12. mai:) Jeg etterlyste nemlig flere som har termin rundt da og dermed er kommet like langt som meg lengre ned på siden, men ingen napp enda. Men du hadde jo terminen i nicket så Vi er jo ikke mange ukene på vei, så det kommer vel til flere m mid-mai termin utover høsten. Ser du tenker på å ta UL allerede, er ikke det tidlig? jeg har allerede informert familien (nærmeste fam da), og de nærmeste venninnene mine.. Kan jo ikke holde inne en så fantastic nyhet;) Er det første barnet ditt? Jeg har ei prinsesse i rosa fra før. Lykke til m evt UL
OhMyGod!!! Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 heisann, stemmer det, 12mai! Vi velger tidlig ultralyd på grunn av at vi skal reise halve norge for å få fortalt våre foreldre og familie om dette, og vil vite at alt er ok før vi gjør det skal ringe å bestille time i morgen da, så får vi se om vi får time før vi drar da *ler* er kun bestevenninna mi og tre på jobb som vet enda her. er nr1 ja.
Brummeline3barnsmor Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 jeg har og termin 12 mai :-)
Gemini7 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Å så artig!! Da skal jeg følge med på dere fremover;) Vil tippe det er mye av de samme problemstillingene og spørsmålene som dukker opp for oss i månedene fremover:)
OhMyGod!!! Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 eneste problemet mitt nå er: KVALME! gud spyr hele tiden...ikke bra.....
Gemini7 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 Fælt m kvalme ja!Jeg har heldigvis vært forskånet for det hittil... Bare litt kvalm før jeg får meg mat om morgenen men ingenting har enda kommet opp i retur.. Jeg er i fin form, bare vært bekymret for den loffskiva jeg fikk i meg som det var mugg på for noen dager siden... Men tror etter nitidig graving etter info om det at det ikke har gjort særlig skade...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå