Gå til innhold

Merke hysteri ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor klager dere så innmari på folk som kjøper merkeklær til ungene sine? Jeg kjøper merkeklær til datteren min fordi jeg LIKER klærne og vil ikke at ALLE ungene i barnehagen går rundt med make klær som datteren min. for all del, jeg kjøper jo billige klær som bodyer og strømpebukser og sånn siden det er ting som blir brukt mye av. men jeg vil ikke kalle meg hysterisk fordi jeg legger ut penger til å kjøpe klær til henne på Lacoste, Bennetton, Lilla Gorilla osv.. jeg kjøper de fordi jeg syns de er stilige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misunnelse, selv om de som klager ikke vil innrømme det

Skrevet

Ja det er jo nesten som om jeg begynner å lure på det!

Skrevet

Jeg kjøper merkeklær, billigklær og brukte klær om hverandre. Kjøper det jeg og ungene liker, fordi det er praktisk eller ser kult ut. Om noen fanatisk gjør enten det ene eller det andre, legger jeg ikke merke til. Kan ikke huske at "merkehysteri" har vært noe høyaktuelt tema siden ungdomsskolen...bortsett fra her inne da....

Skrevet

Bryr meg lite om andre unger sine klær, bare de passer til været og ikke appelerer alt for instendig til pedofile.

-Bryr meg mer om ordelingsfeil, ja.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Kan du også merke hysteri?

Skrevet

Jeg er lei av at bevisste meninger og handlinger klassifiseres som noe som stammer fra livmoren.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Alt i alle stammer fra livmoren. Ikke rart vi kan merke hysteri noen hver.

Skrevet

Kanskje derfor plantevekster til enhver tid ser ut til å ta hele tilværelsen med stoisk ro?

Skrevet

Ja, jeg merker hysteri. Kjenner en viss angst for at ananas biter.

Skrevet

Sier meg enig......... kjøper timberland, gant, mexx, adidas, troll, reima, ecco, alfabeth osv osv osv....mye me to som er sånn midt i mellom dyrt.. men også hm, lindex osv. Kjøper det jeg liker!

Skrevet

Jeg og handler til tider merkeklær og klær som enkelte kansje mener er for dyre, men jeg opplevde aldri å få dette selv, derfor gjør jeg det til barna, også har vi råd til det, derfor gjør vi det, jeg ser ikke ned på foreldre som velger å prioritere annerledes fordi, jeg liker bare å kle opp ungene mine=0)

Skrevet

Datteren min har arvet mye klær, både billige og merkeklær. Når jeg har pakket opp klærne har jeg ofte gjettet. - Denne kjolen må være dyr? Nei, det var H&M. Denne ser billig ut. Nei, det var Kenzo. Selvfølgelig er det flere som har de samme klærne hvis man kjøper billig, men so what? Hvis man arver klær er det mindre fargestoff og gift i klærne fordi de er vasket ut. Det er også bedre for miljøet, enn kjøp og kast. Det jeg har investert i er kvalitets klær til vinteren og gode sko.(Hjernevasket på disse sidene til å kjøpe en parkdress som begynner på R....) Så lenge datteren min har på seg behagelige og fargerike klær, er hun fornøyd - og da blir mammaen fornøyd også. Jeg synes ikke det er hysterisk å kjøpe merkeklær til barna, men unødvendig. Barn vokser jo så fort ut av klærne.

Skrevet

Da er det ikke rart du merker hysteri med slik ananas! Er det ananasen som medfølger til lamme lår?

Skrevet

Ok- jeg synes det er unedvendig å kjøpe seg nye klær til jul, de er jo umoderne neste jul???????? so what?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...