Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Siden jeg er så godt i gang med meningsløse innlegg så slenger jeg like greit ut ett til ;-) Mia spiste litt brødskive med leverpostei til middagen i dag. Jeg delte opp i utrolig små biter, og hun rynket først bra på nesa men etterhvert gikk det ned på høykant. Ville bare prøve, så jeg måtte ta fra henne brødet og gå over til middagsglasset etterhvert. Nå er høystolen full av leverpostei siden hun fikk sitte og kladde på maten selv. Moro med noe nytt :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Artig med noe nytt ja :-) Og tenk å få lov til å ta maten inn i munnen selv og greier!! Ikke værst :-) Stor jente jo! og ingen innlegg er meningsløse synes nå jeg :-) Blir glad hver gang det er no nytt jeg :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Moro med brød her i gården også. Bare som smakebiter foreløpig. Men hun synes det er veldig godt. Bare å kjøre på og innleggene er det bare å legge ut. Synes jeg lærer masse nytt hver dag jeg.
Två små trollungar Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Hihihi! Sånn er det her også! Morsomt! Leverpostei og brødbiter overalt, på stolen, gulvet, meg og Amanda! Hun klarer bare å putte brødbiter inn i munnen med venstre hand, de som kommer på høyre side blir kastet på gulvet.
Millapril Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Så gøy med ny mat! Kan tenke meg det var moro for mor, ja. Så bra hun likte. Gleder meg til å prøve!
Bellen^2 Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Sebastian digger også skive med leverpostei. Det går som regel greit til å begynne med, men ettersom han blir mett så begynner han å grise mer og mer. Brødbiten går inn i munnen, så sutter han av leverposteien og spytter ut brødet igjen som er skikkelig klissete og flott å kline med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå