Gå til innhold

Blings

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg er så godt i gang med meningsløse innlegg så slenger jeg like greit ut ett til ;-)

Mia spiste litt brødskive med leverpostei til middagen i dag. Jeg delte opp i utrolig små biter, og hun rynket først bra på nesa men etterhvert gikk det ned på høykant. Ville bare prøve, så jeg måtte ta fra henne brødet og gå over til middagsglasset etterhvert. Nå er høystolen full av leverpostei siden hun fikk sitte og kladde på maten selv.

Moro med noe nytt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig med noe nytt ja :-) Og tenk å få lov til å ta maten inn i munnen selv og greier!! Ikke værst :-) Stor jente jo!

og ingen innlegg er meningsløse synes nå jeg :-) Blir glad hver gang det er no nytt jeg :-)

Skrevet

Moro med brød her i gården også. Bare som smakebiter foreløpig. Men hun synes det er veldig godt. Bare å kjøre på og innleggene er det bare å legge ut. Synes jeg lærer masse nytt hver dag jeg.

Skrevet

Hihihi! Sånn er det her også! Morsomt! Leverpostei og brødbiter overalt, på stolen, gulvet, meg og Amanda! Hun klarer bare å putte brødbiter inn i munnen med venstre hand, de som kommer på høyre side blir kastet på gulvet.

Skrevet

Så gøy med ny mat! Kan tenke meg det var moro for mor, ja. Så bra hun likte.

Gleder meg til å prøve!

Skrevet

Sebastian digger også skive med leverpostei. Det går som regel greit til å begynne med, men ettersom han blir mett så begynner han å grise mer og mer. Brødbiten går inn i munnen, så sutter han av leverposteien og spytter ut brødet igjen som er skikkelig klissete og flott å kline med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...