Gå til innhold

Endelig satt den!!!! Jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager etter ikm: Tok en test i dag morges! kjempenervøs... Den ble POSITIV!!! =)

Har smilt på jobb i hele dag!!! Helt skjelven at det virkelig er sant!!

Håper den blir værende i 9mnd..

 

Lykke til til alle dere andre prøvere!

 

Sender masse babystøv ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse... lykke til med svangerskapet.. det kommer til å gå kjempe fint.. kos deg masse med magen...

 

jeg tar litt av babystøvet jeg.. hehe...

Skrevet

Ååååå så gøy å høre!!!:) Gratulerer SÅÅ mye!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet. Ruller meg rundt i babystøvet;)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!!!!!!

Kos deg masse med graviditeten din!!!!! Og babystøvet taes i mot med stoooooor takk ;)

Skrevet

Gratulerer så mye. Er så godt å komme inn her å se slike gladmeldinger. Lykket til.

Skrevet

TUUUSEN TAKK for gratulasjoner!! Er blitt vant til å være den som gratulerer andre, så dette var utrolig kjekt=)

 

Håper alle dere andre prøvere kommer etter snart!! Jeg unner dette til ALLE!

 

Ble så lykkelig da jeg så krysset på CB`en i dag!! Utrolig deilig følelse. Tok bilde av testen på mob og viste den til sambo da jeg kom hjem fra jobb i dag! Han lyste opp og måtte studere bildet nøye=)

 

Akkurat da kom sønnen hans på 7 inn, men han merket ingenting av oppstyret...

 

Senere i kveld spurte han meg om jeg hadde født en unge en gang.... Helt utrolig timing på det spørsmålet da.... =)

 

 

Skrevet

gratulerer.. håper det sitter hos oss andre snart også..

 

 

Skrevet

Ååå.. Så heldig du er! :)) Gratulerer så mye!! :)) *suuuger babystøv*!

Skrevet

Gratulerer massemasse!!!!! :D

 

Kos deg med magen!! ;)

Skrevet

Så flott :)

 

Gratulerer så masse og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...