Lillen78 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 6 dager etter ikm: Tok en test i dag morges! kjempenervøs... Den ble POSITIV!!! =) Har smilt på jobb i hele dag!!! Helt skjelven at det virkelig er sant!! Håper den blir værende i 9mnd.. Lykke til til alle dere andre prøvere! Sender masse babystøv ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 gratulerer så masse... lykke til med svangerskapet.. det kommer til å gå kjempe fint.. kos deg masse med magen... jeg tar litt av babystøvet jeg.. hehe...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Ååååå så gøy å høre!!! Gratulerer SÅÅ mye!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet. Ruller meg rundt i babystøvet;)
snart-en-liten-spire? Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer så utrolig mye!!!!!! Kos deg masse med graviditeten din!!!!! Og babystøvet taes i mot med stoooooor takk
Rafi Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer så mye. Lykke til med svangerskapet
løveprinsen <3 Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer så mye. Er så godt å komme inn her å se slike gladmeldinger. Lykket til.
Lillen78 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 TUUUSEN TAKK for gratulasjoner!! Er blitt vant til å være den som gratulerer andre, så dette var utrolig kjekt=) Håper alle dere andre prøvere kommer etter snart!! Jeg unner dette til ALLE! Ble så lykkelig da jeg så krysset på CB`en i dag!! Utrolig deilig følelse. Tok bilde av testen på mob og viste den til sambo da jeg kom hjem fra jobb i dag! Han lyste opp og måtte studere bildet nøye=) Akkurat da kom sønnen hans på 7 inn, men han merket ingenting av oppstyret... Senere i kveld spurte han meg om jeg hadde født en unge en gang.... Helt utrolig timing på det spørsmålet da.... =)
2prinsesserogbim Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 gratulerer.. håper det sitter hos oss andre snart også..
Gjest Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Ååå.. Så heldig du er! ) Gratulerer så mye!! ) *suuuger babystøv*!
Sistemann i magen <3 Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer massemasse!!!!! Kos deg med magen!!
Rafi Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Gratulerer så mye. Lykke til med svangerskapet
Dotten Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Så flott Gratulerer så masse og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå