Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 pleier dere alltid å ha el- slim sorry for detaljene.. jeg har bare hatt d to ganger i løpet av 1 år.. kan man ha el, selvom man ikke har el slim... føler jeg spørr veldig teit nå.. men men.. bedre å spørre enn å lure.. hehe
nr2-imagen:) Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Ja jeg tror det.. Jeg har aldri merket el- slim..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Hei:) Jeg pleier alltid å ha EL-slim, men man trenger ikke ha det. Man kan ha EL selv om man ikke har EL-slim. På pernille.info står dette: Det er ikke alle som har eggløsningsslim, og de skal tolke alt annet vått sekret som superfruktbart Lykke til! Håper det klaffer for dere snart:)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 å tusen takk.. nå ble jeg mye roligere har lurt på dette i et år nå.. hehe.. men nå tok jeg mot til meg å spørre... hehe... ble så glad jeg nå... jeg ønsker dere begge all lykke som finns...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå