line_n & sara Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 er det vanlig at de kommer av ingenting? her kommer de av både stress (prøvde å vagle meg fort inn fra regnet i går, det viste seg å være umulig med konstant kynner!) og de kommer når jeg sitter her foran datan eller med strikketøyet.. altså..av ingenting..(stresser ikke så mye når jeg strikker, akkurat!) hvordan er det med dere? får dere også kynnere av ingenting?
Isilra Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Ja, får kynnere om jeg bærer noe, om jeg går, om jeg stresser og innimellom når jeg bare slapper av.
Tulletutta Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Blir verre når eg går eller står, men kommer stortsett heile tida, når eg sitter og slapper av og. Men om natta kan det bli gale fort viss eg blir liggende på ryggen for lenge eller for langt over på siden så kommer dei. Lite godt, lurer på kossen det hadde blitt om eg hadde forsatt å jobbe i heimesjukepleien nå. Hadde vel endt med at eg hadde fødd før tida det.. he he..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 De kommer hele tiden uten at jeg gjør noe spesielt. Går jeg fort er jeg ihvertfall garantert kynnere. Har lest at vi bare skal ønske dem hjertelig velkommen, for de modner oss )
Mamzen Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Når som helst, natt og dag..men de kommer i allefall når jeg skifter stilling eller løfter noe...phu. Har bare 5 uker igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå