Gå til innhold

skal snu babyn min på fredag ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ligger i seteleie nå, og skal snus så hun ligger med hodet ned .. gruver meg litt .. men håper hun er litt medgjørlig den lille tulla mi ... =)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til! får håpe hun er samarbeidsvillig!!

hvordan snur de egentlig? dytter de på magen?

Skrevet

Ja hvordan gjør de det? var ikke klar over at de gjorde det en gang..

Lykke til ja! Skal se det går fint :)

Skrevet

Hvilken uke er du i? Jeg har en i magen som tydeligvis ikke vil ut av tverrleie. Skal egentlig ikke til legen før i uke 38, men lurer på om jeg skulle ha ringt sykehuset og hørt om det bør gjøres noe før?

Skrevet

jeg er i uke 36+1 nå - altså begynner jeg i min 37'ende uke. De tar en yttre venning...på meg så sitter rompa hennes godt i bekkent og hodet oppunder høyre side...de tar tak i romp og hodet og vrir forsiktig samtidig som de presser ganske hardt på magen min ... altså de skal på en måte få henne til og stupe kråke ...

Får muskelavslappende slik at livmora ikke skal trekke seg sammen...

Jordmora sa at dette kan starte en fødsel..i såfall vil det bli haste keisersnitt ... tenk så morro..om jeg hadde blitt mamma på fredag .. hehe ...

Men jeg rekker pusten godt og roer meg med at alt kommer til og gå kjempebra .. Både jordmor og lege er tilstede..og ikke minst mannen min ! :-)

Skrevet

Du er tøff! :o)

Håper du gidder å oppdatere oss på hvordan det var, uansett hva det ender med..

Jeg rakk bare samtaletimen før snuing sist, men så snudde ~ seg selv.. Spennende tid du har foran deg :o)

Skrevet

Da burde jeg nok ta en telefon til sykehuset og høre. Han kan jo ikke komme ut på tvers heller=) og han viser ingen tegn til å ville flytte på seg. Er i uke 35+5 nå. Litt lenge å vente til uke 38+0 da kanskje?

Det hørtes jo ikke videre behagelig ut da, men jeg vet de gjør det slik. Lykke lykke til da, og takk for opplysningene!

Skrevet

Skal tenke på deg, løvinna:-) Dette vil gå kjempefint. Ellers så møter du til timen og finner ut vesla har snudd seg selv - det kan jo skje:-) Stor klem fra Scooby som er på besøk her fra 2. tri.

Skrevet

Lykke til :-) Det går sikkert bra skal du se! Gjorde et snuforsök med forrigemann, men jeg valgte faktisk å avbryte det da jeg synes det gjorde veldig vondt!! Men, dette er veldig individuelt og jeg vet om andre som det har gått veldig bra å snu barnet fra seteleie til hodeleie!

Denne gangen sitter også barnet i seteleie og om han ikke snur seg frivillig blir det KS UTEN snuforsök på meg!

Men, igjen. Vet om flere som har hatt vellykkede snuforsök som ikke har värt smertefulle!

LYKKE TIL

Skrevet

Å snu er forbundet med en viss fare og smertefullt. Men de gjør det med dyktig helsepersonell og holder kontrollen på at ting går bra. Husk å si stopp hvis det blir for vondt da. Lykke til! Jeg skal på sjekk om etpar dager for å se om min har snudd seg nå, jeg håper virkelig det for setefødsel eller keisersnitt har jeg lite lyst på! :0)

Skrevet

tusen takk =) og takk for sist ... det var kjempekoselig :-))

er alt bra med deg ??

Skrevet

du merker for om hun har snudd seg med at du kjenner h*n sparker andre steder en før ... =)=)

Ja jeg skal si i fra .. men jeg har bestemt meg for at jeg skal klare dette ... ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...