Maja-Kaja Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 jeg hadde ikke fått mensen i dag tidlig, så etter skolen idag gikk jeg for å kjøpe graviditetstest. da jeg kom hjem \, sto jeg klar med testen i hånda på do, men da så jeg i trusa at mensen hadde kommet. så typisk:P da trenger jeg ikke å teste. haha... huff... og nå vil ikke typen ha barn allikevel, så da har jeg vel ingenting her å gjøre. sånn er livet. kjipt.. men om et år eller to kommer jeg tilbake. lykke til alle dere som har så lyst på barn. håper virkelig det klaffer for dere NÅ
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 off så kjipt.. hvorfor har han plutselig endret innstilling.. så kjipt når du har så utrolig lyst på...
Maja-Kaja Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 ja jeg vet, er til å gråte av... skjønner ikke hvorfor jeg heller. i går var han såå klar, og i dag virket han lettet for at jeg fikk mensen og sa at vi burde vente 1-2 år. det er så trist:'( men lykke til med deg! håper du slipper å vente flere pp:)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 off jeg får helt vondt inni meg av deg... takk for d men jeg har ikke noen forhåpninger på at det klaffer for meg jeg har gått uten pillen i nesten 2 år så d ser ikke akkurat lyst ut for meg... men men.. nå skal vi hvertfall prøve.. håper han endrer seg snart igjen, kanskje d bare er noe akkurat nå... jeg regner med at jeg ser deg her før d har gått et år...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Så dumt at mensen dukka opp:( Veldig typisk at den kommer når man står klar med testen i hånda. Synes det var veldig dårlig gjort av kjæresten din å si at dere kunne prøve hvis du ikke var gravid, også trekke det tilbake nå som mensen kom. Men av egen erfaring trenger abslutt ikke 1-2 år å bety det. I oktober sa jeg til sambo at jeg ville begynne å prøve på å få en liten. Han var heelt motstander av det, og ville ikke begynne å prøve før om 5 år. Nå er vi i 10 pp og har ikke brukt prev siden desember. Så de 5 årene ble kutta ned til noen mnd. Det kan godt hende at samboern din bare trenger litt tid på å fordøye alt sammen, så blir han kanskje klar igjen om en liten stund. Anbefaler virkelig forumet "mannen ikke klar", der oppholdt jeg meg i en del mnd til jeg var sikker på at sambo ikke skulle "tvinge" meg på pilla igjen. Mange herlige jenter der som venter på klarsignal fra kjæresten. Håper jeg snart ser deg her igjen. Masse lykke til!
Maja-Kaja Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 åå, da skal jeg teste ut det forumet! så bra at mannen din ville begynne å prøpve såpass fort, da er det jo håp for eg også ja, håper virkelig jeg kommer inn her fort jeg også. hadde jo så store forventninger. han ville jo at vi skulle prøve i så mange mnd som måtte til før jeg ble gravid, og nå sier han plutselig nei. huff... og jeg som er så klar. håper jeg kommer inn hit igjen snart, og at du ikke er her da, for da skal du være på eav trimesterne:) lykke til med spire:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Tuusen takk!! Tror egentlig at kjæresten din er klar jeg, men at han bare fikk litt kalde føtter. Du kan jo spørre om dere kan begynne forsiktig med "å ta det som det kommer". Altså ikke bruke prev, men bare kose når dere har lyst, ikke EL-tester, regning av fruktbar periode, temping osv. Kanskje det blir mindre skummelt for han da. Hvis ikke synes jeg at du skal fortelle han hvor mye du har lyst på barn og hva det betyr for deg. Når du har sagt det nevner du det ikke på en mnd, også kan du spørre om han har tenkt noe mer på det. Hvis han enda ikke er klar kan du spørre om dere f.eks. kan begynne å prøve i januar, så har dere begge en tid å forholde dere til. Koden er at man IKKE må mase. Jo mer man maser, jo mindre får mennene lyst. Men dette kommer du sikkert til å høre masse av innpå "Mannen ikke klar", eller MIK som de kaller det;) Masse lykke til med overtalingen! Håper du slipper å vente lenge og at spira sitter med én gang når dere begynner å prøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå