Jelly Belly Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hvordan gikk det hos legen igår???? Har fått med meg at det antagelig var en SA, men hva sa legen??
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 regner med kanskje det var meg du spurte etter... hehe.. legen sa at kroppen hadde ordnet opp av seg selv i løpet av helgen... men jeg er sikker på hu gynerkologen jeg fikk nå var mindre edru... sambo reagerte også på at hun nesten snøvlet og syntes vi var altfor unge og bla bla bla.. ville bare fort ut derfra jeg så spurte ikke om noe... men hun sjekket eggstokkene mine og de så visst bra ut så da er det bare å prøve videre... men hun sa også at om ikke tanta kom neste mnd skulle jeg ringe.. merkelig dame... men jeg anser oss som prøvere igjen da.. så får bare se åssen det gpr... hvordan går det med deg da
Jelly Belly Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Haha.. Jeg mente jo 1984!!!! Daaah.. Uff, da! Så utrolig leit og høre! Hvilken lege var det dere snakket med?? Tok hun ingen blodprøver eller noe?? Her går det greit! Skulle jo begynne på provera her i slutten av forrige uke, men så hadde jeg så murringer og greier at jeg ble skeptisk! Tok en EL test og jaggu var den ikke positiv!! Men vet ikke om jeg tør å stole på el tester, i og med at jeg har PCO. Men uansett.. Litt spennende er det jo!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 hehe daaah hun legen vi snakket med heter cathrine woyseth... og nei ingen blodprøver er tatt av meg siden det ble oppdaget hos gyn første gangen... merkelig syntes nå jeg da men.. hehe så moro med positiv el test da hehe da er det jo bare å kjøre på da lykke til og kose dere i disse dagene da
Jelly Belly Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Tror jeg var happy litt for tidlig.. Jeg spotter litt på papiret idag, så regner med det ikke var EL men pms! Faen heller.. Men da kan jeg jo begynne på pergo snart da, om tr kommer for fult!!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 uff da.. den var kjip... men da får vi håpe tanta di kommer snart da siden du skal begynne på pergo masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå