Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Sitter med 40 i feber og halsbettenelse. Er 7 dager siden EL, noen kjangs for at dette kan ødelegge for et eventuellt befruktet egg?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 vil bare ønske deg god bedring jeg svar kan jeg dessverre ikke gi deg...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Uff da:( Vet ikke jeg heller, men vil også ønske deg god bedring! Har hørt om flere gravide som har blitt syke uka før IKM, så krysser fingrene for at det er et positivt tegn og at det ikke ødelegger:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Da satser vi på det. Jeg har tatt mange tabletter nå, så nå klarer jeg å fungere. Har ligget i senga i hele dag og verket i hele kroppen, jeg er rett og slett skikkelig dårlig denne gangen
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Det hørtes ikke noe godt ut! Grusomt å være så dårlig! Håper du blir fort frisk igjen. Krysser fingrene for at du tester positivt om ca en uke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå