Entil? Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 lillegutten min på 2 uker,har vært litt småsutrete i 2 dager nå,og både i går og idag har han hatt episoder med skikkelig sprutgulping...ellers er det masse gulping også. han brekker seg avogtil,og det etterfølges gjerne av masse gulping...er skikkelig ekkelt å se på,blir så redd,virker som om han setter det fast i halsen noen ganger... han krøker også beina opp mot magen veldig ofte,er ikke det tegn på luftsmerter eller noe???jeg gir bare NAN ertsatning,da jeg ikke kan amme...noen med erfaring,tips,råd??ellers bæsjer og tisser han normalt,jeg passer også på å ta pauser under måltidene,og sørger for at han får rapet skikkelig... takker for svar:)
Mona + kid Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Høres veldig likt ut med det vi opplevde da jenta vår var noen uker gammel. Vi dro på helsestasjonen for å spørre om sprutgulp og hun ble også veid. Helsesøster holdt på å svime av fordi lillejenta hadde lagt på seg latterlig mye i løpet av kort tid. Vi hadde rett og slett overmata lille jenta, stakkars. Hun drakk og drakk (mme) og ga ingen tegn på at hun var mett... Så vi fikk beskjed om å "slanke" henne, gi henne mindre mat rett og slett.
Mona + kid Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Prøv litt maltekstrakt i melka, det kan hjelpe for magesmerter, hvis det er det som plager han når han trekker beina opp mot magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå