Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg liker ikke naboen, og veit at hun har vært langtidssykemeldt. Det vil jeg ikke betale for. Jeg liker ikke fotball og ingen av oss driver med det, så nye anlegg vil jeg heller ikke betale for. Skal ikke ha flere unger, så fødeavdelinger er ikke mitt ansvar. Heller ikke aldershjem, siden min familie ikke kommer til å ville bo der sammen med subben, vi betaler heller for et skikkelig tilbud. Aldri er jeg syk heller, har jo så gode gener. Og ingen som betyr noe for meg kommer noengang til å trenge oppfølging fra psykiatrien, sånne mennesker kan jeg bare ikke noe med, de får ta seg sammen, ærlig talt. Dessuten er jeg sikker på at alenemora nedi gata har mer enn nok mannebesøk til at hun klarer seg økonomisk uten å ha sugerør inn på min konto, og mine barn kommer selvsagt aldri til å stille seg så dumt at de blir aleneforeldre. Ergo, jeg har betalt min siste skattekrone.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hehe, ja, er det ikke fryktelig hvordan man blir behandlet her i landet? Det var da voldsomt lang nedbetalingstid du fikk da - har vel gode gener du også, om du skal holde på til 20099
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Du glemte at det hender det er snø i veien når du skal ut, samt at du sjøl må dekke tannlege når du er voksen - så hvorfor subsidiere tannhelsetjeneste i det hele tatt når ungene er ute av skoletannlegen? Enda flere gode grunner.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Personlig har jeg nå sendt brev til nav om at mine skattepenger ikke skal brukes på Solstråles barnetrygd. Den kan hun betale selv. Evt få den fra sin konkurranseutsatte private tilbyder.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Da vil jeg også det....for jeg gidder ikke å betale for at barna til folk jeg ikke kjenner skal få gratis på skole (feks dine), gratis tannbehandling og legekonsultasjon, heller gidder jeg ikke å betale for at feks du kan ligge gratis på sykehus å føde osv osv...nei da, jeg bataler skatt med godt mot, men kan nok være enig i at det kan bli litt mye av og til:)
solstråle69 Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Vet du hva Doppler? Jeg har prøvd! Men jeg MÅ faktisk motta barnetrygd! Enda jeg synes den burde vært behovsprøvd, så de som trenger den mer enn meg kunne fått mer! Så noen av dine skattekroner går faktisk til sparing for snuppa vår! :-)) Er det ikke deilig?? ;-))) Men - du betaler kanskje ikke skatt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå