Elskeråværemamma Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Nå er jeg sykemeldt 100% og det er herlig!! Har slitt LENGE med lite søvn, rastløse bein og vond rygg. I tillegg fant legen ut at jeg hadde lavt blodtrykk mm, så hun syntes 100% sykemelding var mest forsvarlig nå.....................Har også noen stoffer i kroppen som gjør at det er økt sjanse for å føde før tiden.... Uansett, skal bli herlig å kunne sove når det passer meg og min kropp, samt å slappe mere av!! Er 29+4 og har jobbet 100% fram til nå
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hei. Ble også sykemeldt 100 % nå. Jobbet 50 og 40% de siste ukene, men nå var det nok. Er 30+3 i dag. Har en sønn på skolen, så må opp om morgenen, men kan styre dagen heeeelt selv. Skal bli kjempegodt! :-)
nattensDronning Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 hei vibekkemor der var du! Sniker meg litt inn her nå, er så lei 2.tri. Ser frem til treffet på torsdag. Jeg har ikke sjekket om Amy's har åpent, stod ikke noe på hjemmesida deres. Har du fått sjekket? (jeg har spurt noen, og de mente at det kun var åpent i butikkenes åpningstid....hm? Da må vi kanskje finne en annen plass..) Jeg har vært 100% sykemeldt lenge. Og eneste ulempe med det er at jeg har snudd døgnet litt...huff, ikke helt bra. Ja, det er godt å få legge seg når man vil. Jeg gjør det ofte i løpet av dagen. I dag har jeg vært veldig sliten i bekkenet. Tar gjerne et lite treff på dagtid forresten.....hva med deg?...
Elskeråværemamma Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Hei!! Ringte Amys for noen dager siden, da svarte han at de hadde åpent til halv ti på torsdag, og det er vel akkurat passelig?? Har også før lest at andre har hatt bimtreff i 7-8 tida på amys, så regner med de har åpent ja!! Kjempeherlig å ha fri nå - nyter hvert sekund av min første fridag!! Blir artig å treffes igjen i morgen, og er gjerne med på noe på dagtid også!! Sees imorgen!!
Mia71 Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Hei Vibekkemor. Good for you! Kos deg og lytt til kroppen. Jeg har vært hjemme et par dager pga falske rier (som jeg fikk pga litt lange gåturer). Deilig å ha energi til annet enn sofaen på ettermiddagen og kvelden:-) Gleder meg til å se dere på Amys i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå