Becky333 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Nå må jeg bare bite i det sure eplet og spørre, selv om jeg synes disse "tror dere at jeg er gravid"-spørsmålene er ganske teite... men alikevel... Jeg hadde IKM 21. september, ingen mens har vist seg, har mer utflod nå (enn jeg til vanlig har) og har hatt det sånn ca siden el, mensenmurringer i mage og rygg nå og da... men testet negativt på lørdag og igår.... blir hæppy for svar forøvrig ønsker jeg alle andre her inne lykke til i samme prosessen snart_gravid?
Babyønske �� Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg kan dessverre ikke gi deg noe godt svar eller forhåpning, men kan fortelle litt om hva jeg opplevde en syklus. Vi begynte prøving i juni, Og for første gang fikk jeg den syklusen ømme bryster, mye murring og ala menssmerter, mye smakte helt annerledes enn det brukte osv. Med andre ord graviditetssymptomer, og har aldri opplevd lignende. IKM kom og gikk, tok test på test, men bare negativt. Syns alt var veldig merkelig, for jeg har aldri noensinne hatt uregelmessig syklus, den har lagt på 28 dager i alle år. På dag 32 kom mensen. Så mest trolig har jeg bare hatt skikkelig hormonkrøll den syklusen. Sliter litt med det enda, bla uregelmessig syklus, og ømme bryster og ømme punkter i magen mellom eggløsning og mensen. Det trenger selvfølgelig ikke være tilfelle for deg, men dette er hvertfall min erfaring. Forrige syklus ble jeg gravid, men mista noen dager over IKM, og da hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt. Dvs hadde ømme bryster som vanlig, men det ga seg som vanlig noen dager før IKM. Ellers merka jeg ingenting. Men det kan like gjerne være fordi det gikk galt. Ønsker deg lykke til hvertfall :-)
nr2-imagen:) Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg har det på samme måte!! Er på dag 33 fortsatt ingen TR.. negativ test dag 31.. litt svimmel, svetter og litt små kvalm innimellom.. Tror fortsatt jeg er gravid hehe gir ikke opp før TR er der!! Skal ta ny test på torsdag tenkte jeg.. Lykke til!!
Becky333 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 ja, det er merkelige greier dette her. Jeg skal til gu på torsdag i lunsjen, da regner jeg med å få litt klarere svar. Jeg krysser fingerne for deg!!!!!!! =
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå