ønskebarn Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 jeg har hatt litt uggen følelse i dag. litt små mens tak blandet meg stikking i livmoren/ skjeden. er dette et dårlig tegn?????????????er 19+3 .
Erisa* Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Høres ut som strekksmerter fordi livmoren vokser og flytter på seg. Hvis magen blir hard mens det står på, er det nok kynnere. Hvis du er bekymret, så ring til jordmor evt føden og spør. Er ikke godt å bekymre seg.
Modesty Blaise Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg har stikkinger i livmoren nesten hver eneste natt jeg nå for tiden. Våkner flere ganger om natten av dette. Ubehaglig, men jeg tror det skal være sånn.
lykkelig familie på 4:) Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Er 16+6 og var hos jordmor i går. Har vært bekymret fordi jeg har hatt relativt mye stikkinger i livmor. Dette har kommet når jeg har beveget meg. Jordmoren kunne fortelle at dette ikke var farlig, det var bare livmoren som vokste og festene som strakk seg. Så det var helt normalt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå