Gå til innhold

Mange på overtid her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv 13 dager over tiden. 2.gangsfødende. Kjenner jeg begynner å bli bekymret både for babyen, at alt er bra med den og til selve fødselen. Vet at babyen er over 4 kg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rekker opp hånden*

Er 4 dager over tiden idag.. :( 1.gangsfødende..

Har fått beskjed av jm at dette nok er en 4 kilos unge så håper ikke det blir så mange flere overtidsdager...

I går kveld og i hele dag har jeg har vondt i magen...sånn mensenvondt...kanskje det begynner å skje noe her???

*håper*

;)

 

Det kan vel ikke være lenge til du blir satt i gang vel marisso??? Lykke til!!!!

 

 

Skrevet

Tusen takk. Håper det skjer noe snart, men har fått beskjed at de ikke setter igang før 16 dager men er alt fint er øvre grense for overtid 3 uker. Hjelp!!! tenk om jeg må gå så lenge??!!!!!!

Skrevet

bare 1. dag på overtid her, men vet at pluggen i magen er godt over 4 kg allerede, så nå synes jeg at han kan komme snart :-)

Skrevet

JAAAA! Er 4 dager på overtid, og merker at jeg begynner å bli utålmodig. Hvor mange ganger kan man vaske hus, vinduer o.l. før det blir utrolig kjedelig? Alt er klart, fryseren er full, så da er det bare å veeeente. Har jo så lyst til å møte det lille nurket. Var hos jm 1 dag før termin, og da estimerte hun babyen til å være mellom 3,5 og 4 kg, så håper h*n holder seg under 4 kg. I morgen er det jo fullmåne, og jeg har hatt to netter med utrolig vomdt i magen nå, men ingenting skjer....lov å håpe at noe skjer snart nå ja... Hvis ikke er det ny time hos jm på torsdag.

Skrevet

overtid he rogså ja, dagr nr 2. uff, nå må den snart finne veien ut

Skrevet

Overtid her og ja..

4 dager over ul-termin, mens-termin i morgen.... og da er det jo fullmåne!!!

Så håper vi snart er i mål..

Det murrer godt i ryggen i dag ihvertfall, så noe skjer vel..?

 

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Blir du satt i gang i morgen Marisso?

Jeg er 7 dager over tiden.....

Skrevet

5 dager på overtid her nå... veldig lei og blir mer og mer bekymra for hver dag som går

Skrevet

Nei det tror jeg ikke. Kanskje før helgen om jeg er heldig. Men leser jo om alt det negative med å sette i gang, så det hadde vært greit å få det igang på egenhånd. Ble strippet i går uten noe skjedde.

Skrevet

14 i dag. Begynner å bli skikkelig lei nå:-(

Skrevet

Jeg er 12 dager på overtid nå, sukk...Men la oss krysse fingra for at fullmånen i kveld hjelper oss i gang:) Hvor skal du føde marisso? Jeg skal på overtidskontroll på ullvål på fredag om det ikke har skjedd noe da, og håper å bli satt i gang da (likevel om jeg helst vil at det skal skje av seg selv). Begynner ærlig talt å bli smålei...Min første, så gleder meg noe sinnsykt til å få ut den lille også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...