mamma >to gull Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Sabo..hihi.. Jeg ga deo og parfyme til min kjære fra gutten vår.. Klær En bok data- eller tv spill En alenedag med jenta si (hehe, da får du en alenedag du også..(slå 2 fluer i en smekk..)
Bananikakao'n Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Sabo ja, hehe... Menne.. han får reise,skjønner du. Så dropper alenekvelden;) Men ville liksom bare ha en liiiten ting fra loppa;) Nettopp kjøpt masse klær til han, så det gidder jeg ikke.. Bøker leser han ikke, ikke om det sto om livet engang=p TV-data spill..hm.. er ikke det ris til egen ræv da? hehe..
mamma >to gull Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 haha, jo det er det vel kanskje.....:-) Hmm, nei du ikke så lett da... Et bilde av jenta med ramme han kan ha på jobben..?!
Bananikakao'n Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Vi får se, får ta en tur ut å se hva som finnes. Takk for litt hjelp=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå