Gå til innhold

Gave til sabo....hjelp meg, jenter!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sabo..hihi..

 

Jeg ga deo og parfyme til min kjære fra gutten vår..

Klær

En bok

data- eller tv spill

En alenedag med jenta si (hehe, da får du en alenedag du også..(slå 2 fluer i en smekk..)

Skrevet

Sabo ja, hehe...

Menne.. han får reise,skjønner du. Så dropper alenekvelden;)

Men ville liksom bare ha en liiiten ting fra loppa;)

 

Nettopp kjøpt masse klær til han, så det gidder jeg ikke..

Bøker leser han ikke, ikke om det sto om livet engang=p

TV-data spill..hm.. er ikke det ris til egen ræv da? hehe..

Skrevet

haha, jo det er det vel kanskje.....:-)

 

Hmm, nei du ikke så lett da...

 

Et bilde av jenta med ramme han kan ha på jobben..?!

Skrevet

Vi får se, får ta en tur ut å se hva som finnes. Takk for litt hjelp=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...