Gå til innhold

Da var jeg tilbake med lille Iris!^^


Anbefalte innlegg

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Fødte den 21. sept, og skulle hjem i går, men da de målte nettovekta til Iris hadde hun gått ned litt for mye, så vi måtte være der en dag til for å matveie for å se om hun la på seg...og det har hun jammen meg gjort, så da slapp vi hjem i dag.

 

Nå ligger hun bak meg på sofaen og sover...eller, nå gulpa hun...godt å se at hun får i seg nok mat i alle fall!:-)

 

Fødselen gikk strålende og jeg tenkte jeg skulle legge ut fødselshistorien den 14. okt for da hadde jeg tenkt å legge ut storesøster sin fødselshistorie i anledning hennes 1-årsdag! Hun er forresten kjempeinteressert i Iris...peker på henne hele tida og skal helst ta på henne konstant, så vi må nok passe masse på at hun ikke blir for ivrig!:P

 

 

Så hva har skjedd mens jeg har vært borte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så kjempemasse med den lille jenta. Kos dere masse! :)

Skrevet

Gratulerer Riga! Moro å ha fulgt deg i hele to svangerskap allerede:)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta:)

Ser fram til fødselshistorien!

Nyt tilværelsen, og barna!!:)

Skrevet

Gratulerer sååå mye :)

Skrevet

Grattis med lille Iris!

 

Skrevet

Gratulerer så mye:-)

Skrevet

Gratulerer så mye, Riga!! :-) Nydelig navn på piratspira di! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...