Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Fødte den 21. sept, og skulle hjem i går, men da de målte nettovekta til Iris hadde hun gått ned litt for mye, så vi måtte være der en dag til for å matveie for å se om hun la på seg...og det har hun jammen meg gjort, så da slapp vi hjem i dag. Nå ligger hun bak meg på sofaen og sover...eller, nå gulpa hun...godt å se at hun får i seg nok mat i alle fall!:-) Fødselen gikk strålende og jeg tenkte jeg skulle legge ut fødselshistorien den 14. okt for da hadde jeg tenkt å legge ut storesøster sin fødselshistorie i anledning hennes 1-årsdag! Hun er forresten kjempeinteressert i Iris...peker på henne hele tida og skal helst ta på henne konstant, så vi må nok passe masse på at hun ikke blir for ivrig! Så hva har skjedd mens jeg har vært borte?
*Super*Mamman* Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer så kjempemasse med den lille jenta. Kos dere masse!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer Riga! Moro å ha fulgt deg i hele to svangerskap allerede:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer så mye med jenta:) Ser fram til fødselshistorien! Nyt tilværelsen, og barna!!
Mamma`n til Brage og Bea. Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer sååå mye
Bea har snart 4 barn? Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Grattis med lille Iris!
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer så mye:-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer så mye, Riga!! :-) Nydelig navn på piratspira di! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå