April76 er på overtid! Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg har vært på Barnas Hus i dag og kjøpt Quinny Freestyle vogn med dreamibag....kjempefin og utrolig praktisk Kjøpte den i sandfarge, synes den er finest. Kjøpte også saueskinnsteppe til å ha i vognen om vinteren samt en god dyne. Er sååååå fornøyd akkurat nå!
Lillegull2008&2010 Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer! det er en stor dag å ha kjøpt vogn vi kjøpte for 14 dager siden, kjempe spennende. den står fortsatt på stua vår så vi beundrer den hele tiden
April76 er på overtid! Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Hei, ja det er kjempe stas Hvilken vogn kjøpte dere? Min blir nok stående en stund siden jeg ikke har termin før i Februar men kjenner at jeg er veldig ivrig denne gangen på å få ting i hus, hehe. Dette er min tredje graviditet og kombinert med alderen jeg er kommet opp i så er jeg sikkert overivrig, men kjempe stas er det uansett Kos deg.
Athina' Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Gratulerer, det er så herlig å få vognen i hus :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå