li-li *mamabear* 15.08.07 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Klarer dere å opprettholde amminga eller er det tåta som er favoritten hos babyen deres? Hva kan eventuelt gjøres for at puppen kan bli attraktiv igjen? Jenta mi er 6 uker forresten.
M&K+Påsan <3 Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Min har ikke noe problemer med begge deler. Dette har han gjort siden han var ca 2 - 3 uker ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå